× حساب کاربری تاریخچه سفارشات شارژ حساب افزایش اعتبار حساب با کارت شارژ کتابخانه من تراکنش های مالی کارت خرید خروج از حساب کاربری
29 / 4.9

نظریه های برنامه درسی

ناشر: سازمان سمت

نویسنده:

مترجم: محمود مهرمحمدی

شابک : 9789644594212

سال نشر : 1389

کد گروه پژوهشی : 31

شابک دیجیتال : 978-600-02-1496-8

کد کتاب : 0412

صفحات کتاب : 281

کنگره : ‏‫‬‭LB1025/2‏‫‬‭‭/م‌9ن‌6 1389

دیویی : 375

کتابشناسی ملی : ‭1‎7‎5‎8‎7‎1‎6

برچسب ها:

خلاصه اثر

دیدگاه رفتاری در طی چند دهه گذشته در آموزش و پرورش نفوذ بسیاری داشته و از طریق نهضتی موسوم به " قابلیت مدار" این تأثیر استمرار یافته است. آموزش و پرورش قابلیت مدار بر هدفهای رفتاری، اندازه گیری مبتنی بر معیار و سایر تدابیر ناظر به پاسخ گویی تأکید می ورزد. در این فصل سه مؤلفه دیدگاه رفتاری به این شرح بررسی می شود: شرطی کنشگر، شرطی متقابل و آموزش و پرورش قابلیت مدار
اسکینر شاخصترین نظریه پرداز رواشناسی رفتاری شناخته شده و نظریه شرطی کنشگر او به طور گسترده ای در زمینه یادگیری مدرسه ای به کار گرفته شده است. او بویژه از یادگیری بر مبنای آموزش برنامه ای وهمچنین شکل دادن به رفتار دانش آموزان با استفاده از تقویت کننده های مثبت ...

کتاب الکترونیکی

79,200 تومان

حجم : 3.6 مگا بایت

توجه: این کتاب فقط از طریق گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید و در نرم افزار کتابخوان سمت قابل مطالعه است.

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 287

موضوعات

فهرست

پیشگفتار مترجم
پیشگفتار مؤلف
فصل اول: طیف دیدگاههای تربیتی
فصل دوم: دیدگاه رفتاری
فصل سوم: دیدگاه موضوعی / دیسیپلینی
فصل چهارم: دیدگاه اجتماعی
فصل پنجم: دیدگاه رشدگرا
فصل ششم:دیدگاه فرا شناختی
فصل هفتم: دیدگاه انسانگرایانه
فصل هشتم: دیدگاه ماورای فردی
فصل نهم: فرادیدگاهها یا دیدگاههای فراگیر
منابع و مآخذ

محصولات مشابه

بیشتر

نظرات

98903****0488

عالی

1400-10-25 23:00:53

پاسخ
98903****0488

عالی

1400-10-24 20:34:45

پاسخ
98903****0488

عالی

1400-10-24 20:26:06

پاسخ