× حساب کاربری تاریخچه سفارشات شارژ حساب افزایش اعتبار حساب با کارت شارژ کتابخانه من تراکنش های مالی کارت خرید خروج از حساب کاربری
1 / 3

نمود فعل (قواعد و کاربرد)

ВИД ГЛАГОЛА (правила и употребление )

ناشر: سازمان سمت

نویسنده:

صفحات کتاب : 352

کنگره : ‏‫‬‭PG۲۲۷۱‏‫‬‬‭/ز۹ن۸ ۱۳۸۷

دیویی : ‏‫‬‬‭۴۹۱/۷۵

کتابشناسی ملی : ‎۱‎۶‎۵‎۰‎۴‎۹‎۶

شابک : 9789645303547

سال نشر : 1387

کد گروه پژوهشی : 24

شابک دیجیتال : 978-600-02-1614-6

کد کتاب : 1275

خلاصه اثر

گسترش اهمیت زبان روسی به عنوان زبان خارجی موجب شده است تا تحقیقات و مطالعات مختلف در خصوص این زبان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

در همین راستا، علاوه بر توجه ویژه به سیاست گسترش کمی و کیفی رشته های زبان روسی در قالب تأسیس دوره های آموزشی مختلف، علاقه مندان به یادگیری عملی زبان روسی و همچنین محققان در زمینه موضوعات زبانی، زبان روسی را موضوع آموزش و مطالعه خود قرار داده و به تبع آن، دست اندرکاران نشر و تهیه کتب آموزشی اقدام به تهیه و انتشار کتب مربوط به آموزش زبان روسی نموده اند.

بی شک، تحقیق، تتبع و فعالیت های آموزشی در زمینه زبان روسی، همانند هر زبان دیگر، شناخت عمیق، تحلیل و بررسی علمی این زبان را می طلبند. ارائه تصویری جامع و قانونمند از ساختار و جنبه های مختلف زبان روسی با تکیه بر نظریه ها، دیدگاه ها و مباحث مختلف زبان شناسی روسی می تواند زمینه ساز تحول در فعالیت های مرتبط با زبان به طور اعم و زبان روسی به طور اخص، از جمله تحقیقات زبان شناختی مقابله ای، آشنایی با نظریات زبان شناسان قدیم و معاصر روس و همچنین آموزش علمی و آکادمیک این زبان گردد.

کتاب الکترونیکی

96,800 82,280 تومان

حجم : 2.6 مگا بایت

توجه: این کتاب فقط از طریق گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید و در نرم افزار کتابخوان سمت قابل مطالعه است.

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 352