× حساب کاربری تاریخچه سفارشات شارژ حساب افزایش اعتبار حساب با کارت شارژ کتابخانه من تراکنش های مالی کارت خرید خروج از حساب کاربری
50 / 4.4

الگوهای یادگیری

ابزارهایی برای تدریس

ناشر: سازمان سمت

نویسنده: , ,

مترجم: لطفعلی عابدی , محمود مهرمحمدی

کتابشناسی ملی : 2818124

شابک : 9789644599958

سال نشر : 1391

کد گروه پژوهشی : 31

شابک دیجیتال : 978-600-02-1946-8

کد کتاب : 0949

صفحات کتاب : 384

کنگره : LB۱۰۲۵/۳‏‫‭/ج۹‮الف‬۷ ۱۳۹۱

دیویی : ۳۷۱/۱۰۲

برچسب ها:

کتاب الکترونیکی

105,600 تومان

حجم : 2.9 مگا بایت

توجه: این کتاب فقط از طریق گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید و در نرم افزار کتابخوان سمت قابل مطالعه است.

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 1

موضوعات

فهرست

پیشگفتار مترجمان
سناریوها (موقعیتهای عملی)
سناریوی 1: کودکان کارکرد زبان خویش را بررسی می کنند
سناریوی 2: آزمایشگاه صدا
سناریوی 3: پژوهش اولیه در زبان مکتوب
سناریوی 4: پژوهشی در شعر
فصل اول: پژوهشی در زمینه یاددهی/یادگیری
سناریوی 1: سال اول
سناریوی 2: سال اول
سناریوی 3: پایه دهم
سناریوی 4: سال نهم
موقعیتهای یادگیری: مدارس، کلاسها، گروهها و افراد
مدرسه همپشیل هال
مدرسه سوان ویک هال
خلاصه
فصل دوم: خانواده های الگوهای تدریس
خانواده الگوهای پردازش اطلاعات
خانواده الگوهای اجتماعی: تدارک اجتماع یادگیری
خانواده الگوهای شخصی (فردی)
خانواده الگوهای نظامهای رفتاری
دستیابی به اندوخته وسیعی از الگوهای تدریس
فصل سوم: یادگیری تفکر استقرایی
سناریوی 1
سناریوی 2
سناریوی 3
سناریوی 4
سناریوی 5
سناریوی 6
تفکر استقرایی یک الگوی تدریس و یادگیری
مراحل الگو
پژوهش
تأملات
فصل چهارم: یادگیری کاوش مفاهیم
سناریوی 1
سناریوی 2
سناریوی 3
فراگیری مفهوم به عنوان یک الگوی یادگیری و یاددهی
مراحل الگو
پژوهش
تأملات
فصل پنجم: یادگیری تفکر استعار های (بدیع نگاری)
سناریوی 1
سناریوی 2
سناریوی 3
بدیع نگاری یک الگوی یادگیری و یاددهی
مراحل الگو
استفاده از الگوی بدی عنگاری در برنامه درسی
طرح درس معلم
پژوهش
تأملات
فصل ششم: یادگیری از طریق یادیارها
سناریوی 1
سناریوی 2
استفاده از یادیارها به عنوان الگویی برای یاددهی و یادگیری
یک الگوی یادیار: روش اتصال کلمه
مراحل الگو
پژوهش
تأملات
فصل هفتم: یادگیری از طریق پژوهش سازمان یافته مبتنی بر همیاری
سناریوی 1
سناریوی 2
سناریوی 3
فعالیت منظم مبتنی بر همیاری به عنوان یک الگوی یادگیری و یاددهی
افزایش کارامدی اعضای گروه: آموزش برای همیاری
تقسیم کار: تخصص
اهداف مبتنی بر همیاری یا رقابت
پژوهش گروهی: بنای تعلیم و تربیت از طریق فرایند مرد م سالار
مراحل الگو
پژوهش
تأملات
فصل هشتم: یادگیری مطالعه درباره ارزشها [ایفای نقش]
سناریوی 1
ایفای نقش به عنوان یک الگوی یادگیری و یاددهی
مفهوم نقش
مراحل الگو
پژوهش
تأملات
فصل نهم: یادگیری از طریق مشاوره (غیر دستوری)
سناریوی 1
سناریوی 2
الگوی غیر دستوری یادگیری / یاددهی
مراحل الگو
پژوهش
تأملات
فصل دهم: یادگیری از طریق شبی هسازی
سناریوی 1
سناریوی 2
سناریوی 3
سناریوی 4
سناریوی 5
سناریوی 6
سناریوی 7
شبیه سازی به عنوان یک الگوی یادگیری و یاددهی
مراحل الگو
پژوهش
کلام آخر: توصیه هایی برای معلمان از دیدگاه رفتاری
تأملات
فصل یازدهم: یادگیری خواندن و نوشتن با الگوی استقرایی تصویر واژه
سناریوی 1
منطق
ساختار
سناریوی 2
خلاصه: یاددهی و یادگیری
تأملات
مراحل الگوی استقرایی تصویر واژه برای خواندن و نوشتن آغازین
پیامدهای مستقیم و غیرمستقیم
فصل دوازدهم: شرایط یادگیری: ادغام الگوهای یادگیری و یاددهی
انواع عملکرد
تسهیل یادگیریهای ششگانه
تکالیف معلم
برنامه ریزی برای تدریس
یک برنامه سوادآموزی چندبعدی برای خوانندگان مبتدی در سنین بالا: ...
چشم انداز
« فرصت دوم » برنامه درسی
سبک کاوش/ منابع داده ها
در منطقه نورثرن لایتس 286 « فرصت دوم » مطالعه مستمر درباره برنامه
یافته ها/شواهد
اهمیت تربیتی
فصل سیزدهم: یاددهی و یادگیری توأمان
به تنهایی کارکردن
فعالیت کل کارکنان مدرسه
نکاتی برای یک مرکز ضمن خدمت معلمان، مؤسسه حمایت کننده در ...
تدریس به کل افراد کلاس
تأملات
سخن آخر: سیاست آموزشی و مطالعه تدریس
مدرسه کهنه و جامعه پس از جنگ جهانی دوم
چند ابتکار اولیه و اشتباهات
تلاشهای اخیر دولتها
سرمایه گذاری بر انسانها و ایجاد شرایط بهبود [تعلیم و تربیت]
ضمیمه 1: راهنماهای مربیگری همکارانه
منابع
واژه نامه مختصر تخصصی
نمایه اشخاص

محصولات مشابه

بیشتر

نظرات

98910****6244

چرا کتاب الکترونیک خریدم دیگه دردسترس نیست

1399-10-4 12:13:39

پاسخ