× حساب المستخدم profile_lbl_orders_history شحن الحساب زيادة رصيد الحساب عن طريق بطاقة الشحن مكتبتي عمليات مالية بطاقة الشراء الخروج من الحساب
5 / 5

عصر چهارم بازاریابی

از سنتی تا دیجیتال

دار نشر: سازمان سمت

كاتب: , ,

مترجم: عبدالحمید ابراهیمی , هرمز مهرانی , علی اسدی

عدد الصفحات المطبوعة : 186

الکونغرس : HF۵۴۱۵‏‫‭‏‫‬‭/ک۲ن۵ ۱۳۹۷

دیوی العشری : 658/8

عدد المراجع الوطنية : 5368283

ISBN : 9786000206079‬‬

سنة النشر : 1397

شابک دیجیتال : 978-600-02-1869-0

کد کتاب : 2191

كلمات دليلية:

ملخص الكتاب

عصر چهارم بازاریابی از مجموعه کتاب هایی است که مسیر جدیدی را در راستای موفقیت بازاریابی در عصر دیجیتال ترسیم می کند؛ زیرا روندهای اخیری را که انقلاب فناوری اطلاعات ایجاد کرده است به روشنی بیان کرده و به تبیین مدل ها و چارچوب های کاربردی مطابق با آن، پرداخته است.

پروفسور فیلیپ کاتلر و همکاران وی، این کتاب را در ادامه عصر سوم بازاریابی معرفی کرده اند. آن ها معتقدند بازاریابی باید با ماهیت تغییرات مسیرهای چگونگی خرید مشتری در جهان دیجیتال، منطبق شود.

به همین منظور به شناسایی و معرفی بازارهای نوظهور جوانان، زنان و شهروندان اینترنتی می پردازند و سپس انواع بازاریابی از جمله، بازاریابی انسان محور، بازاریابی محتوا، بازاریابی کانال های یکپارچه و بازاریابی پایبندی را توصیف می کنند، که از ابزارهای مهم افزایش بهره وری در عصر دیجیتال است.

به این امید که مدیران در همه سطوح سازمانی با کسب بینش عمیق از تحولات اخیر و شناخت ابزارهای بازاریابی نوین به موفقیت های روزافزون دست یابند.

کتاب الکترونیکی

55,000 46,750 payment_lbl_currency_toman

حجم : 4.4 ميغا البايت

تنبيه: يمكن استخدام هذا الملف عن طريق البرمجيات التي تبث فراكتاب فقط

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 200

موضوعات

قائمة

پیشگفتار مترجمان
تقدیر
پیشگفتار: انتقال از عصر سوم بازاریابی به عصر چهارم بازاریابی
دربارۀ نویسندگان
بخش اول: روندهای بنیادی در شکل دهی بازاریابی
فصل اول: جابه جایی قدرت به مشتریان متصل
فصل دوم: تناقض های بازاریابی درمورد مشتریان متصل
فصل سوم: نفوذ خرده فرهنگ های دیجیتالی
خلاصه: جوانان، زنان و شهروندان اینترنتی
فصل چهارم: عصر چهارم بازاریابی در اقتصاد دیجیتالی
بخش دوم: چارچوب های جدید بازاریابی در اقتصاد دیجیتالی
فصل پنجم: مسیر جدید مشتری
فصل ششم: شاخص های بهره وری در بازاریابی
فصل هفتم: بهترین شیوه ها و معماری های صنعت
بخش سوم: کاربردهای بازاریابی تاکتیکی در اقتصاد دیجیتالی
فصل هشتم: بازاریابی انسان محور برای جذب برند
فصل نهم: بازاریابی محتوا برای ایجاد کنجکاوی در برند
فصل دهم: کانال های یکپارچۀ بازاریابی به منظور ایجاد تعهد به برند
فصل یازدهم: بازاریابی پایبندی در راستای وابستگی به برند
سخن آخر: فریاد ناشی از خوشحالی و تعجب - واوو!

منتجات مماثلة

أكثر

آراء

98914****0902

عالی

1400-7-23 19:47:10

پاسخ