× User account Order history Account charging Increasing the account credit by charge card My Library Financial Transaction Shopping card Logout
16 / 4.8

مدیریت بازاریابی

Publisher: سازمان سمت

Author: , ,

Printed Page Count : 432

Congress Class : HF۵۴۱۵/۱۳‏‫‭/ع۴م۴ ۱۳۹۷

Dewey Decimal Classification : ۶۵۸/۸‬‬‬‬

National Bibliography Number : 5550906

ISBN : ‮‭9786000206536

Publish Year : 1397

Digital ISBN : 978-600-02-1930-7

کد کتاب : 2223

Labels:

Book summary

بازاریابی نقطه ورودی و خروجی سازمان و کانون تصمیم های مدیریتی همه سازمان هاست. بازاریابی علم و هنر شناخت و تأمین نیازهای بازار و هدایت و تعامل با بازار متناسب با مختصات فرهنگی و مذهبی است که در نهایت به افزایش مطلوبیت مادی و معنوی نظام بازار منجر می شود.

از آنجا که بازار پدیدهای پویا، زنده و در تغییر و تحول است، به ناچار بازاریابی نیز باید به طور مستمر به روز باشد. در این کتاب تلاش شده است ضمن توجه به منابع روزآمد در سطح جهانی، ابعاد مختلف بازاریابی با رویکردی اسلامی بررسی شود.

کتاب الکترونیکی

122,100 103,785 Toman

Volume : 6.5 M Byte

Notice: This file is usable only on SAMT bookreader application

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 1

Subjects

Content

پیشگفتار
فصل اول: مقدمه ای بر بازاریابی
فصل دوم: برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
فصل سوم: مدیریت رقابت
فصل چهارم: تحقیقات بازاریابی و سیستم اطلاعات بازاریابی
فصل پنجم: رفتار مصرف کننده در بازار خرده فروشی
فصل ششم: رفتار خرید سازمانی
فصل هفتم: بخش بندی بازار، بازارگزینی و جایگاه یابی
فصل هشتم: مدیریت محصول
فصل نهم: مدیریت خدمات
فصل دهم: مدیریت برند
فصل یازدهم: قیمت گذاری
فصل دوازدهم: توزیع
فصل سیزدهم: ارتباطات یکپارچه بازاریابی
فصل چهاردهم: بازاریابی اینترنتی
فصل پانزدهم: مروری بر مباحث نوین بازاریابی
منابع

Similar products

More

Comments