× حساب کاربری تاریخچه سفارشات شارژ حساب افزایش اعتبار حساب با کارت شارژ کتابخانه من تراکنش های مالی کارت خرید خروج از حساب کاربری
5 / 4.2

مدیریت عملیات خدمات

ناشر: سازمان سمت

نویسنده: ,

شابک دیجیتال : 978-600-02-1986-4

کد کتاب : 2266

صفحات کتاب : 324

کنگره : HD۹۹۸۰/۵‏‫‬‭

دیویی : ۶۵۸

کتابشناسی ملی : 5844832

شابک : 9786000207137

سال نشر : 1398

برچسب ها:

خلاصه اثر

رشد روزافزون سهم خدمات در اقتصاد کشورها نشان از جایگاه باارزش آن در فضای کسب و کار امروزی دارد، به گونه ای که اقتصاد جهان دورة فراصنعتی را با اقتصاد خدمت محور تجربه می کند. با توجه به اهمیت جایگاه و ماهیت منحصربه فرد خدمات، آشنایی با مباحث مربوط به آن ضروری است.

در این راستا مدیریت عملیات خدمات با نگرشی یکپارچه به مدیریت زنجیرة تأمین، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت کیفیت، مدیریت عملکرد، مدیریت استراتژیک و مدیریت استراتژیک و مدیریت ریسک می تواند شناخت و درک مناسبی از فرایندها و توانمندی های صنعت خدمات ارائه نماید.

سازمان های خدماتی با این توانمندی ها امکان ایجاد ارزش برای مشتریان را دارند. این کتاب به تفصیل به تشریح هر کدام از حوزه های فوق می پردازد.

کتاب الکترونیکی

117,700 100,045 تومان

حجم : 7.3 مگا بایت

توجه: این کتاب فقط از طریق گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید و در نرم افزار کتابخوان سمت قابل مطالعه است.

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 324

موضوعات

فهرست

پیشگفتار
فصل اول: آشنایی با مفهوم خدمات در کسب و کار
فصل دوم: آشنایی با مفهوم زنجیره تأمین خدمات
فصل سوم: روابط با تأمین کنندگان و مدیریت آن
فصل چهارم: مدیریت عملیات در سازمانهای خدماتی
فصل پنجم: مدیریت عرضه و تقاضا در خدمات
فصل ششم: عرضه خدمات و مدیریت آن
فصل هفتم: نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیندهای خدماتی و ...
فصل هشتم: مدیریت کیفیت خدمات
فصل نهم: مدیریت عملکرد خدمات و رویکردهای بهبود آن
فصل دهم: مدیریت استراتژیک و خدمات
فصل یازدهم: مدیریت ریسک خدمات
منابعی برای مطالعه بیشتر

محصولات مشابه

بیشتر

نظرات