× User account Order history Account charging Increasing the account credit by charge card My Library Financial Transaction Shopping card Logout
5 / 4.2

مدیریت عملیات خدمات

Publisher: سازمان سمت

Author: ,

Publish Year : 1398

Digital ISBN : 978-600-02-1986-4

کد کتاب : 2266

Printed Page Count : 324

Congress Class : HD۹۹۸۰/۵‏‫‬‭

Dewey Decimal Classification : ۶۵۸

National Bibliography Number : 5844832

ISBN : 9786000207137

Labels:

Book summary

رشد روزافزون سهم خدمات در اقتصاد کشورها نشان از جایگاه باارزش آن در فضای کسب و کار امروزی دارد، به گونه ای که اقتصاد جهان دورة فراصنعتی را با اقتصاد خدمت محور تجربه می کند. با توجه به اهمیت جایگاه و ماهیت منحصربه فرد خدمات، آشنایی با مباحث مربوط به آن ضروری است.

در این راستا مدیریت عملیات خدمات با نگرشی یکپارچه به مدیریت زنجیرة تأمین، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت کیفیت، مدیریت عملکرد، مدیریت استراتژیک و مدیریت استراتژیک و مدیریت ریسک می تواند شناخت و درک مناسبی از فرایندها و توانمندی های صنعت خدمات ارائه نماید.

سازمان های خدماتی با این توانمندی ها امکان ایجاد ارزش برای مشتریان را دارند. این کتاب به تفصیل به تشریح هر کدام از حوزه های فوق می پردازد.

کتاب الکترونیکی

117,700 Toman

Volume : 7.3 M Byte

Notice: This file is usable only on SAMT bookreader application

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 324

Subjects

Content

پیشگفتار
فصل اول: آشنایی با مفهوم خدمات در کسب و کار
فصل دوم: آشنایی با مفهوم زنجیره تأمین خدمات
فصل سوم: روابط با تأمین کنندگان و مدیریت آن
فصل چهارم: مدیریت عملیات در سازمانهای خدماتی
فصل پنجم: مدیریت عرضه و تقاضا در خدمات
فصل ششم: عرضه خدمات و مدیریت آن
فصل هفتم: نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیندهای خدماتی و ...
فصل هشتم: مدیریت کیفیت خدمات
فصل نهم: مدیریت عملکرد خدمات و رویکردهای بهبود آن
فصل دهم: مدیریت استراتژیک و خدمات
فصل یازدهم: مدیریت ریسک خدمات
منابعی برای مطالعه بیشتر

Similar products

More

Comments