× حساب المستخدم profile_lbl_orders_history شحن الحساب زيادة رصيد الحساب عن طريق بطاقة الشحن مكتبتي عمليات مالية بطاقة الشراء الخروج من الحساب
1 / 3

اصول خدمات مرجع

دار نشر: سازمان سمت

كاتب: , ,

عدد الصفحات المطبوعة : 252

الکونغرس : Z۷۱۱‭‮‬‬‬

دیوی العشری : ۰۲۵/۵۲‭‮‬‬‬

عدد المراجع الوطنية : 5790268

ISBN : 9786000207069‬‭‮‬‬‬‬

سنة النشر : 1398

شابک دیجیتال : 978-600-02-1983-3

کد کتاب : 2260

ملخص الكتاب

خدمات مرجع با ظهور فناوریهای جدید یک تراکنش تعریف شده است و شامل فعالیتهای خلق، مدیریت، ارزیابی اطلاعات یا منابع و ابزارها و نیز خدمات پژوهشی است.

پیام اثر حاضر در راستای تاریخچه ایجاد و گسترش مرجع و ضرورت آموزش اصول آن، بررسی رویکردهای نوین مرجع با تأکید بر تقویت مهارت های لازم کتابداران و نیز ارائه خدمات مرجع به افراد و گروه های عام و خاص قرار گرفته است.

نقش مصاحبه مرجع، شرایط و ضوابط مورد نیاز مصاحبه مرجع و در نهایت ارائه خدمات مرجع در انواع کتابخانه ها در این اثر مطرح شده است.

کتاب الکترونیکی

72,600 payment_lbl_currency_toman

حجم : 5.3 ميغا البايت

تنبيه: يمكن استخدام هذا الملف عن طريق البرمجيات التي تبث فراكتاب فقط

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 1

موضوعات

قائمة

پیشگفتار
فصل اول: پیدایش و گسترش خدمات مرجع: تاریخچه
فصل دوم: ضرورتهای آموزش اصول خدمات مرجع درعلم اطلاعات و دانش شناسی
فصل سوم: خدمات مرجع
فصل چهارم: کتابدار مرجع
فصل پنجم: تأثیر متقابل فرایند مرجع و نیازهای کاربران
فصل ششم: مصاحبه مرجع
فصل هفتم: عملکرد کتابخانه ها و خدمات مرجع
فصل هشتم: خدمات مرجع در انواع کتابخانه ها
منابع و مآخذ

منتجات مماثلة

أكثر

آراء