5 امتیاز
1 نفر

مدیریت دانش کاربردی

نوع اثر : کتاب

ناشر : سازمان سمت

نویسنده : ,

مترجم : علی‌حسین کشاورزی , علی رضائیان

قیمت نسخه چاپی : 24,000 تومان

تعداد صفحات نسخه چاپی : 519

رده بندی کنگره : HD30/2‫‬‮‭/ب88م4 1391

رده بندی دیویی : 658/4038

شماره کتابشناسی ملی : 2820562

شابک : 9789645307620

سال نشر : 1391

کد گروه پژوهشی : 36

کد کتاب : 1590

برچسب ها: مدیریت

خلاصه اثر

به کارگیری مؤثر مدیریت دانش در کشورهای در حال توسعه اقتصادی مانند ایران که استعدادهای فراوانی برای شکوفا شدن دارند، بسیار حائز اهمیت است. کتاب حاضر که بر اساس تجربیات چندین ساله سازمانهای موفق در سطح جهان تهیه شده، تلاشی است برای ارائه راهنمای عملی به زبان ساده و کاربردی تا خواننده با مطالعه آن، بتواند میان مفاهیم مدیریت دانش و اقدامات عملی مورد نیاز آن در سازمان، ارتباط برقرار کند. استفاده صحیح از این کتاب می تواند به نهادینه شدن مدیریت دانش در سازمان منجر شود. این کتاب به عنوان الگوی عملی به کارگیری مدیریت دانش، به تولید دانش و مدیریت جریان تولید دانش با هدف تولید ثروت سازمانی کمک می کند و توان سازمانهای ایرانی را برای پاسخگویی به نیازهای مشتری و ارباب رجوع افزایش می دهد.

کتاب دیجیتال

10,000 تومان

حجم : 3.7 مگا بایت

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 526

توجه: این کتاب فقط از طریق گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید و iOS و در نرم افزار کتابخوان سمت قابل مطالعه است.

کتاب (نسخه کاغذی)

14,500 تومان

تعداد صفحات نسخه چاپی : 528

سال نشر : 1396

نوع جلد : شومیز

قطع : وزیری

کد یکتا : 31590

نوبت چاپ : 3

تیراژ : 300

موضوعات

فهرست

مقدمه مترجمان
مقدمه نویسندگان
درباره نویسندگان
تقدیر و تشکر نویسندگان
فصل اول: نحوه استفاده از کتاب مدیریت دانش کاربردی
محدوده کتاب مدیریت دانش کاربردی
مدیریت دانش: چرا حالا؟
چه کسانی باید از این کتاب استفاده کنند؟
سازماندهی کتاب کاربردی حاضر: ساختار فرایند مدیریت دانش
ساختار فصلها
شروع کار با کتاب مدیریت دانش کاربردی حاضر
فصل دوم: ارزیابی مدیریت دانش
مقدمه و راهنماییها
برگه امتیازبندی ارزیابی مدیریت دانش
فصل سوم: اکتساب دانش
مقدمه
1. گفتمان و مفصل بندی
2. آگاهی
3. دسترسی
4. راهنمایی
5. جامعیت
دستورالعمل: اکتساب دانش
فصل چهارم: استفاده از دانش
مقدمه
1. نفوذپذیری
2. آزادی عمل
دستورالعمل: استفاده از دانش
فصل پنجم: یادگیری دانش
مقدمه
1. وضوح
2. عادی شدن
دستورالعمل: یادگیری دانش
فصل ششم: تسهیم دانش
مقدمه
1. انگیزش
2. تسهیل
3. اعتماد
دستورالعمل: تسهیم دانش
فصل هفتم: ارزیابی
مقدمه
1. چشم انداز
2. ترکیب
دستورالعمل: ارزیابی
فصل هشتم: تولید و حفظ دانش
مقدمه
1. هدایت
2. ایجاد ارتباط
3. شناخت
4. تأثیر متقابل
دستورالعمل: تولید و حفظ دانش
فصل نهم: واگذاری دانش
مقدمه
1. خودکنترلی
2. تبدیل
دستورالعمل: واگذاری دانش
فصل دهم: نگاهی به آینده: مدیریت از دیدگاه دانشی
کتابنامه
واژه نامه
نمایه

محصولات مشابه

بیشتر