× حساب کاربری تاریخچه سفارشات شارژ حساب افزایش اعتبار حساب با کارت شارژ کتابخانه من تراکنش های مالی کارت خرید خروج از حساب کاربری
11 / 4.5

طراحی آموزشی

مبانی، رویکردها و کاربردها

ناشر : سازمان سمت

نویسنده :

صفحات کتاب : 287

کنگره : ‫‭LB2806‫‭/ف4ط4 1392

دیویی : ‫‭371/207

کتابشناسی ملی : 3321578

شابک : 9789645309143

سال نشر : 1392

کد گروه پژوهشی : 31

شابک دیجیتال : 978-600-02-1115-8

کد کتاب : 1710

برچسب ها: علوم تربیتی

خلاصه اثر

انتشار آثار متعدد و متنوع درباره طراحی آموزشی طی چند سال اخیر، نویستده را بر آن داشت تا در اثر حاضر مبانی، رویکردها، و برخی کاربردهای این مبحث را که از منظری کانون مباحث تکنولوژی آموزشی را تشکیل می دهد در معرض دید و نظر صاحبنظران و علاقه مندان قرار دهد. وجود رویکردهای سیستمی و سازنده گرایانه در مباحث طراحی آموزشی و عدم تفکیک و تمیز بین آنها در برخی آثار منتشر شده، و بعضاً ترکیب و تلفیق این رویکردها که مبانی معرفت شناختی کاملاً متمایز و متضاد دارند در برخی دیگر از آثار منتشر شده، و پافشاری و تأکید و تکرار برخی سوء برداشتها از طرف برخی نویسندگان ضرورت پرداختن به این مباحث را ضروری تر ساخت. طرح عناوینی مانند نظامهای بهبود عملکرد انسانی، نظامهای پشتیبانی عملکرد الکترونیکی، یادگیری الکترونیکی، و بسیاری عناوین دیگر که از زیرمجموعه مباحث تکنولوژی آموزشی و طراحی آموزشی است نیز در این اثر مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

کتاب‌الکترونیکی

5,000 تومان

حجم : 2.8 مگا بایت

توجه: این کتاب فقط از طریق گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید و در نرم افزار کتابخوان سمت قابل مطالعه است.

افزودن به سبد خرید

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 296

کد گروه پژوهشی : 1710

کتاب چاپی

26,000 تومان

افزودن به سبد خرید

صفحات کتاب : 296

سال نشر : 1394

نوع جلد : شومیز

قطع : وزیری

وزن : 405.52

کد یکتا : 31710

نوبت چاپ : 3

تیراژ : 1000

موضوعات

فهرست

مقدمه
فصل اول: ضرورت تکنولوژی آموزشی و طراحی آموزشی
فصل دوم: مقدمه ای بر طراحی نظامهای آموزشی
فصل سوم: طبقه بندی الگوهای طراحی آموزشی
فصل چهارم: نقد و مقایسه دو دیدگاه سیستمی و سازنده گرایی در طراحی آموزشی
فصل پنجم: بازنمایی دانش در رویکرد سازنده گرایی و دلالتهای آن برای طراحی آموزشی
فصل ششم: طبقه بندی الگوهای طراحی آموزشی سازنده گرا براساس رویکردهای یادگیری
فصل هفتم: طراحی آموزشی در زمینه های مختلف
فصل هشتم: بهبود عملکرد انسانی، نظامهای پشتیبانی عملکرد
فصل نهم: مهارتهای حرفه ای طراحان آموزشی
فصل دهم: جهت گیریهای طراحی آموزشی در آینده
منابع
نمایه

محصولات مشابه

بیشتر

نظرات

م

محسن لشنی

عالی است