4 امتیاز
1 نفر

طراحی آموزشی

مبانی، رویکردها و کاربردها

نوع اثر : کتاب

ناشر : سازمان سمت

نویسنده :

قیمت نسخه چاپی : 10,000 تومان

تعداد صفحات نسخه چاپی : 287

رده بندی کنگره : ‫‭LB2806‫‭/ف4ط4 1392

رده بندی دیویی : ‫‭371/207

شماره کتابشناسی ملی : 3321578

شابک : 9789645309143

سال نشر : 1392

کد گروه پژوهشی : 31

کد کتاب : 1710

برچسب ها: علوم تربیتی

خلاصه اثر

انتشار آثار متعدد و متنوع درباره طراحی آموزشی طی چند سال اخیر، نویستده را بر آن داشت تا در اثر حاضر مبانی، رویکردها، و برخی کاربردهای این مبحث را که از منظری کانون مباحث تکنولوژی آموزشی را تشکیل می دهد در معرض دید و نظر صاحبنظران و علاقه مندان قرار دهد. وجود رویکردهای سیستمی و سازنده گرایانه در مباحث طراحی آموزشی و عدم تفکیک و تمیز بین آنها در برخی آثار منتشر شده، و بعضاً ترکیب و تلفیق این رویکردها که مبانی معرفت شناختی کاملاً متمایز و متضاد دارند در برخی دیگر از آثار منتشر شده، و پافشاری و تأکید و تکرار برخی سوء برداشتها از طرف برخی نویسندگان ضرورت پرداختن به این مباحث را ضروری تر ساخت. طرح عناوینی مانند نظامهای بهبود عملکرد انسانی، نظامهای پشتیبانی عملکرد الکترونیکی، یادگیری الکترونیکی، و بسیاری عناوین دیگر که از زیرمجموعه مباحث تکنولوژی آموزشی و طراحی آموزشی است نیز در این اثر مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

کتاب دیجیتال

5,000 تومان

حجم : 2.8 مگا بایت

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 296

کد گروه پژوهشی : 1710

کاربر گرامی، برای مطالعه این کتاب ابتدا می بایست نرم افزار کتابخوان انتشارات سمت را دانلود و نصب نمایید.جهت دریافت بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دریافت نسخه iOS دانلود نسخه اندروید

کتاب (نسخه کاغذی)

10,000 تومان

تعداد صفحات نسخه چاپی : 296

سال نشر : 1394

نوع جلد : شومیز

قطع : وزیری

کد یکتا : 31710

نوبت چاپ : 3

تیراژ : 1000

موضوعات

فهرست

مقدمه
فصل اول: ضرورت تکنولوژی آموزشی و طراحی آموزشی
فصل دوم: مقدمه ای بر طراحی نظامهای آموزشی
فصل سوم: طبقه بندی الگوهای طراحی آموزشی
فصل چهارم: نقد و مقایسه دو دیدگاه سیستمی و سازنده گرایی در طراحی آموزشی
فصل پنجم: بازنمایی دانش در رویکرد سازنده گرایی و دلالتهای آن برای طراحی آموزشی
فصل ششم: طبقه بندی الگوهای طراحی آموزشی سازنده گرا براساس رویکردهای یادگیری
فصل هفتم: طراحی آموزشی در زمینه های مختلف
فصل هشتم: بهبود عملکرد انسانی، نظامهای پشتیبانی عملکرد
فصل نهم: مهارتهای حرفه ای طراحان آموزشی
فصل دهم: جهت گیریهای طراحی آموزشی در آینده
منابع
نمایه

محصولات مشابه

بیشتر