نوع اثر : کتاب
نویسنده : سازمان سمت , مصطفی شریف
قیمت نسخه چاپی :
8,500 تومان
تعداد صفحات نسخه چاپی : 310
رده بندی کنگره : HD۳۰/۲۲/ش۴الف۷ ۱۳۹۳
رده بندی دیویی : ۳۳۸/۵۰۲۴۶۵۸
شماره کتابشناسی ملی : 3688471
شابک : 9786000200725
سال نشر : 1393
کد گروه پژوهشی : 6
کد کتاب : 1835
اقتصاد مدیریت که در واقع شاخه تخصصی و کاربردی و بین رشته ای از علم اقتصاد و مدیریت است، با حوزه کاری، عملی و گسترده ای که در همه جا و در تمامی بنگاه ها و شرکت های انتفاعی و غیر انتفاعی دارد، نیازمند آن است که این درس به سبک نوین پایه گذاری شود.
همچنین با توجه به جنبه های کیفی و نیز تنوعی که در بنگاه های اقتصادی وجود دارد، باید زمینه های فراوانی برای دانشجویان درس اقتصاد مدیریت فراهم شود. دانشجویان معمولاً مطالب و مفاهیم اقتصادی را خوب فرا می گیرند، اما آنچه اهمیت زیادی دارد به کارگیری این آموخته هاست.
در این کتاب سعی شده است مطالب و موضوعات مرتبط و یافته های اقتصادی با مثال های مختلف تا حد امکان به صورت کاربردی در دسترس دانشجویان قرار گیرد.
کتاب دیجیتال (قالب بسته)
حجم : 1.4 مگا بایت
تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 320
توجه: این کتاب فقط از طریق گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید و iOS و در نرم افزار کتابخوان سمت قابل مطالعه است.
کتاب (نسخه کاغذی)
تعداد صفحات نسخه چاپی : 320
سال نشر : 1393
نوع جلد : شومیز
قطع : وزیری
کد یکتا : 11835
نوبت چاپ : 1
تیراژ : 1000
پیشگفتار
مقدمه نویسنده
فصل اول: کلیات
فصل دوم: حاکمیت شرکتی و هدف های واحد اقتصادی( تجاری)
فصل سوم: هدف های اقتصادی( تجاری) و نظریه های شرکتی
فصل چهارم: مفاهیم مربوط به ریسک و منابع ریسک
فصل پنجم: رفتار مصرف کننده در قالب آثار قیمت و درآمد
فصل ششم: تجزیه و تحلیل تقاضای فردی و بازاری برای تصمیم گیری
فصل هفتم: برآورد تابع تقاضا
فصل هشتم: مباحث مربوط به تولید
فصل نهم: مروری بر تئوری ها و ساختار بازارها
منابع و ماخذ