× public_lbl_my_posts آثار من shop_lbl_channels public_lbl_profile_dropdown_edit خروج از حساب کاربری
0 امتیاز
0 نفر

اقتصاد مدیریت

نویسنده : ,

قیمت نسخه چاپی : 8,500 تومان

صفحات کتاب : 310

کنگره : ‏‫‭HD۳۰/۲۲‏‫‭/ش۴‮الف‬۷ ۱۳۹۳

دیویی : ‏‫‭۳۳۸/۵۰۲۴۶۵۸‬

کتابشناسی ملی : 3688471

شابک : 9786000200725

سال نشر : 1393

کد گروه پژوهشی : 6

کد کتاب : 1835

برچسب ها: اقتصاد

خلاصه اثر

اقتصاد مدیریت که در واقع شاخه تخصصی و کاربردی و بین رشته ای از علم اقتصاد و مدیریت است، با حوزه کاری، عملی و گسترده ای که در همه جا و در تمامی بنگاه ها و شرکت های انتفاعی و غیر انتفاعی دارد، نیازمند آن است که این درس به سبک نوین پایه گذاری شود.

همچنین با توجه به جنبه های کیفی و نیز تنوعی که در بنگاه های اقتصادی وجود دارد، باید زمینه های فراوانی برای دانشجویان درس اقتصاد مدیریت فراهم شود. دانشجویان معمولاً مطالب و مفاهیم اقتصادی را خوب فرا می گیرند، اما آنچه اهمیت زیادی دارد به کارگیری این آموخته هاست.

در این کتاب سعی شده است مطالب و موضوعات مرتبط و یافته های اقتصادی با مثال های مختلف تا حد امکان به صورت کاربردی در دسترس دانشجویان قرار گیرد.

کتاب الکترونیکی

4,250 تومان

حجم : 1.4 مگا بایت

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 320

توجه: این کتاب فقط از طریق گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید و در نرم افزار کتابخوان سمت قابل مطالعه است.

نسخه کاغذی

8,500 تومان

صفحات کتاب : 320

سال نشر : 1393

نوع جلد : شومیز

قطع : وزیری

وزن : 438.4

کد یکتا : 11835

نوبت چاپ : 1

تیراژ : 1000

موضوعات

فهرست

پیشگفتار
مقدمه نویسنده
فصل اول: کلیات
فصل دوم: حاکمیت شرکتی و هدف های واحد اقتصادی( تجاری)
فصل سوم: هدف های اقتصادی( تجاری) و نظریه های شرکتی
فصل چهارم: مفاهیم مربوط به ریسک و منابع ریسک
فصل پنجم: رفتار مصرف کننده در قالب آثار قیمت و درآمد
فصل ششم: تجزیه و تحلیل تقاضای فردی و بازاری برای تصمیم گیری
فصل هفتم: برآورد تابع تقاضا
فصل هشتم: مباحث مربوط به تولید
فصل نهم: مروری بر تئوری ها و ساختار بازارها
منابع و ماخذ

محصولات مشابه

بیشتر