× public_lbl_my_posts public_lbl_my_contents shop_lbl_channels public_lbl_profile_dropdown_edit الخروج من الحساب
5 امتياز
1 شخص

اقتصاد مدیریت

كاتب : ,

سعر الكتاب المطبوع : 8,500 payment_lbl_currency_toman

عدد الصفحات المطبوعة : 310

الکونغرس : ‏‫‭HD۳۰/۲۲‏‫‭/ش۴‮الف‬۷ ۱۳۹۳

دیوی العشری : ‏‫‭۳۳۸/۵۰۲۴۶۵۸‬

عدد المراجع الوطنية : 3688471

ISBN : 9786000200725

سنة النشر : 1393

كود المجموعة البحثية : 6

شابک دیجیتال : 978-600-02-0805-9

کد کتاب : 1835

كلمات دليلية: اقتصاد

ملخص الكتاب

اقتصاد مدیریت که در واقع شاخه تخصصی و کاربردی و بین رشته ای از علم اقتصاد و مدیریت است، با حوزه کاری، عملی و گسترده ای که در همه جا و در تمامی بنگاه ها و شرکت های انتفاعی و غیر انتفاعی دارد، نیازمند آن است که این درس به سبک نوین پایه گذاری شود.

همچنین با توجه به جنبه های کیفی و نیز تنوعی که در بنگاه های اقتصادی وجود دارد، باید زمینه های فراوانی برای دانشجویان درس اقتصاد مدیریت فراهم شود. دانشجویان معمولاً مطالب و مفاهیم اقتصادی را خوب فرا می گیرند، اما آنچه اهمیت زیادی دارد به کارگیری این آموخته هاست.

در این کتاب سعی شده است مطالب و موضوعات مرتبط و یافته های اقتصادی با مثال های مختلف تا حد امکان به صورت کاربردی در دسترس دانشجویان قرار گیرد.

کتاب الکترونی (PDF)

4,250 payment_lbl_currency_toman

حجم : 1.4 ميغا البايت

عدد صفحات ايبوك : 320

تنبيه: يمكن استخدام هذا الملف عن طريق البرمجيات التي تبث فراكتاب فقط

کتاب چاپی

8,500 payment_lbl_currency_toman

عدد الصفحات المطبوعة : 320

سنة النشر : 1393

نوع جلد : شومیز

قطع : وزیری

وزن : 438.4

کد یکتا : 11835

نوبت چاپ : 1

تیراژ : 1000

موضوعات

قائمة

پیشگفتار
مقدمه نویسنده
فصل اول: کلیات
فصل دوم: حاکمیت شرکتی و هدف های واحد اقتصادی( تجاری)
فصل سوم: هدف های اقتصادی( تجاری) و نظریه های شرکتی
فصل چهارم: مفاهیم مربوط به ریسک و منابع ریسک
فصل پنجم: رفتار مصرف کننده در قالب آثار قیمت و درآمد
فصل ششم: تجزیه و تحلیل تقاضای فردی و بازاری برای تصمیم گیری
فصل هفتم: برآورد تابع تقاضا
فصل هشتم: مباحث مربوط به تولید
فصل نهم: مروری بر تئوری ها و ساختار بازارها
منابع و ماخذ

منتجات مماثلة

أكثر