× public_lbl_my_posts My Contents shop_lbl_channels public_lbl_profile_dropdown_edit Logout
5 Score
1 Person

اقتصاد مدیریت

Author : ,

Print version price : 8,500 Toman

Printed Page Count : 310

Congress Class : ‏‫‭HD۳۰/۲۲‏‫‭/ش۴‮الف‬۷ ۱۳۹۳

Dewey Decimal Classification : ‏‫‭۳۳۸/۵۰۲۴۶۵۸‬

National Bibliography Number : 3688471

ISBN : 9786000200725

Publish Year : 1393

Research Group Code : 6

Digital ISBN : 978-600-02-0805-9

کد کتاب : 1835

Book summary

اقتصاد مدیریت که در واقع شاخه تخصصی و کاربردی و بین رشته ای از علم اقتصاد و مدیریت است، با حوزه کاری، عملی و گسترده ای که در همه جا و در تمامی بنگاه ها و شرکت های انتفاعی و غیر انتفاعی دارد، نیازمند آن است که این درس به سبک نوین پایه گذاری شود.

همچنین با توجه به جنبه های کیفی و نیز تنوعی که در بنگاه های اقتصادی وجود دارد، باید زمینه های فراوانی برای دانشجویان درس اقتصاد مدیریت فراهم شود. دانشجویان معمولاً مطالب و مفاهیم اقتصادی را خوب فرا می گیرند، اما آنچه اهمیت زیادی دارد به کارگیری این آموخته هاست.

در این کتاب سعی شده است مطالب و موضوعات مرتبط و یافته های اقتصادی با مثال های مختلف تا حد امکان به صورت کاربردی در دسترس دانشجویان قرار گیرد.

PDF

4,250 Toman

Volume : 1.4 M Byte

Ebook Page Count : 320

Notice: This file is usable only on SAMT bookreader application

Printed Book

8,500 Toman

Printed Page Count : 320

Publish Year : 1393

نوع جلد : شومیز

قطع : وزیری

وزن : 438.4

کد یکتا : 11835

نوبت چاپ : 1

تیراژ : 1000

Subjects

Content

پیشگفتار
مقدمه نویسنده
فصل اول: کلیات
فصل دوم: حاکمیت شرکتی و هدف های واحد اقتصادی( تجاری)
فصل سوم: هدف های اقتصادی( تجاری) و نظریه های شرکتی
فصل چهارم: مفاهیم مربوط به ریسک و منابع ریسک
فصل پنجم: رفتار مصرف کننده در قالب آثار قیمت و درآمد
فصل ششم: تجزیه و تحلیل تقاضای فردی و بازاری برای تصمیم گیری
فصل هفتم: برآورد تابع تقاضا
فصل هشتم: مباحث مربوط به تولید
فصل نهم: مروری بر تئوری ها و ساختار بازارها
منابع و ماخذ

Similar products

More