× حساب المستخدم profile_lbl_orders_history شحن الحساب زيادة رصيد الحساب عن طريق بطاقة الشحن مكتبتي عمليات مالية بطاقة الشراء الخروج من الحساب
1 / 3

پژوهش و نگارش کتاب درسی

دار نشر: سازمان سمت

كاتب:

مترجم: شهروز مرادزاده , رامین گلشائی

عدد الصفحات المطبوعة : 440

الکونغرس : ‫‬‭LB3045/5‫‬‭/م9پ4 1393

دیوی العشری : 371/32

عدد المراجع الوطنية : 3611368

ISBN : 9786000200343

سنة النشر : 1393

كود المجموعة البحثية : 31

شابک دیجیتال : 978-600-02-0806-6

کد کتاب : 1805

كلمات دليلية:

ملخص الكتاب

این کتاب برای مؤلفانی که قصد دارند کتاب درسی تألیف کنند، و برای افرادی که می خواهند تناسب یک کتاب درسی با مخاطبان ویژه اش را ارزیابی کنند، و نیز برای پژوهشگرانی که درباره کارآیی کتاب درسی تحقیق می کنند مفید خواهد بود. نگارنده در پی بررسی بیش از 500 منبع مرتبط با حوزه کتاب درسی، و نیز بر مبنای مطالعات آزمایش محور خود، دو هدف را در نگارش این کتاب مدّنظر دارد: 1) مرور پژوهشهای مربوط به کتاب درسی، و 2) ارائه پیشنهادهایی به مؤلفان و ویراستاران کتاب درسی برای تألیف کتاب درسی مفید. بخش اول کتاب درباره روشهای ارزیابی کتاب درسی است. در این روشها از آزمایش، آراءِ کارشناسان، و تحلیل متن استفاده می شود. بخش دوم با قواعد واضح نویسی آغاز می شود و سایر موضوعات مهم آن عبارت اند از: امکان افزایش رغبت دانشجویان به کتاب درسی، ویژگیهای شکلهای مؤثر در کتاب درسی، رابطه شکل با متن، و جنبه های ارزش سازانه کتاب درسی. کتابهای درسی در تکوین نگرش دانش آموزان به مردم، و در شکل گیری اهداف و اعتماد به نفس دانش آموزان نقش دارند. بدین ترتیب، کتابهای درسی بر سرنوشت جوانان اثر می گذارند، پس شایسته است که مورد نظارت دقیق جامعه باشند.

کتاب الکترونیکی

125,400 106,590 payment_lbl_currency_toman

حجم : 35.6 ميغا البايت

تنبيه: يمكن استخدام هذا الملف عن طريق البرمجيات التي تبث فراكتاب فقط

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 457

موضوعات

منتجات مماثلة

أكثر

آراء