× حساب المستخدم profile_lbl_orders_history شحن الحساب زيادة رصيد الحساب عن طريق بطاقة الشحن مكتبتي عمليات مالية بطاقة الشراء الخروج من الحساب
5 امتياز
1 شخص

مهندسی کانسی

نقش عواطف و احساسات در فرایند طراحی صنعتی

دار نشر : سازمان سمت

كاتب : ,

سعر الكتاب المطبوع : 8,000 payment_lbl_currency_toman

عدد الصفحات المطبوعة : 159

عدد المراجع الوطنية : 3767839

ISBN : 9786000201081

سنة النشر : 1393

كود المجموعة البحثية : 37

کد کتاب : 1861

كلمات دليلية: هنر

ملخص الكتاب

پیشرفت روزافزون فنّاوری در عرصه های مختلف علوم و تأثیر آن بر زندگی انسان امروزی ، تجارب احساسی، عاطفی و ادراکی را به شدت در کانون توجه طراحان قرار داده است. در این خصوص، طراحی بر اساس رضایت مندی، خوشایندی، احساسات و عواطف درونی انسان عاملی بسیار مهم و تأثیر گذار در فرایند طراحی محصول شناخته می شود. مهندسی کانسی اولین و پیشروترین روش شناسی طراحی و توسعه محصولات جدید است و در زمینه روشهای گوناگون فرایند طراحی و توسعه محصولات به محبوبیت زیادی دست یافته است. هدف این کتاب توضیح روش شناسی مهندسی کانسی، شیوه و نحوه استفاده از آن در طرحهای تحقیقاتی، مفاهیم، تعاریف، مبانی نظری و جنبه های علمی در کنار نمونه های کاربردی است.

کتاب الکترونی

4,000 payment_lbl_currency_toman

حجم : 1.6 ميغا البايت

عدد صفحات ايبوك : 98

تنبيه: يمكن استخدام هذا الملف عن طريق البرمجيات التي تبث فراكتاب فقط

کتاب مطبوع

8,000 payment_lbl_currency_toman

عدد الصفحات المطبوعة : 172

سنة النشر : 1395

نوع جلد : شومیز

قطع : وزیری

کد یکتا : 21861

نوبت چاپ : 2

تیراژ : 300

موضوعات

قائمة

پیشگفتار پروفسور میتسو ناگاماچی
پیشگفتار
مقدمه
فصل اول: مفاهیم و تعاریف پایه
محصول
کیفیت
احساس
طراحی
فصل دوم: طراحی احساس گرا
سنجش احساس
احساسات در طراحی محصولات
احساس، انسان و محصول
رابطه بین ویژگیهای محصول و حواس انسانی
سطوح مختلف احساسات در محصولات
فصل سوم: کانسی
لغت شناسی کانسی
کانسی و چیسِی
سلسله مراتب کانسی
اندازه گیری کانسی
فصل چهارم: درآمدی بر مهندسی کانسی
انواع مهندسی کانسی
گسترش کارکرد کیفیت و سایر روشهای جلب رضایت مشتری
فصل پنجم: استفاده از مهندسی کانسی در طراحی و توسعه محصولات
فصل ششم: نمونه فرایند مهندسی کانسی
انتخاب دامنه یا قلمرو
پیوند فضای معنایی
پیوند فضای ویژگیها
استنتاج یا ترکیب
ارزشیابی و ساخت مدل
فصل هفتم: ابزارهای سنجش و اندازه گیری و روشهای آماری در مهندسی کانسی
دریافت کانسی افراد

منتجات مماثلة

أكثر