5 product_lbl_rate
1 public_lbl_person

اقتصاد خرد(جلد سوم)

تحلیل رفتارهای اقتصادی در چارچوب اسلامی

product_lbl_content_type : كتاب

دار نشر : سازمان سمت

كاتب :

product_lbl_content_group : اقتصاد خرد

shop_lbl_written_version_price : 13,500 payment_lbl_currency

عدد الصفحات المطبوعة : 389

تصنيف الكونغرس : BP230/2‫‭/ع4‮الف6‬7 1394

تصنيف ديوي العشري : 297/4833

عدد المراجع الوطنية : 3860692

ISBN : 9786000201593

سنة النشر : 1394

كود المجموعة البحثية : 6

کد کتاب : 1901

product_lbl_tags: اقتصاد

public_lbl_shop_content_description

این نوشتار تحلیل رفتارهای اقتصادی در چارچوب دین است و با واقعیت گرفتن دین، در زمینه رفتارهای تولید، مصرف و کار با اثرپذیری از ایمان و آموزه های دینی به رشته تحریر در آمده است و به همین دلیل کتابی بی همتا در موضوع اقتصاد خُرد با رویکرد اسلامی به شمار می رود. بنا به گفته نویسنده، این کتاب بخشی از یافته های پژوهشی و نظریه پردازیهایی است که در آنها کوشش شده است به گونه ای نظام مند اثر ایمان و باورهای دینی بر رفتارهای اقتصادی تبیین شود. او در مقدمه اثر تأکید می کند: «در این کتاب در پی آن نیستیم که بگوییم کدام انسان و رفتار او خوب یا بد است، بلکه در پی آن هستیم که بگوییم انسانها چگونه هستند و چگونه ایمان و دینداری بر رفتارهای اقتصادی آنها اثر می گذارد. هرچند ترویج دین بسیار با ارزش است، ولی این کتاب برای این منظور نوشته نشده است، بلکه تحلیلی علمی از رفتارهای اقتصادی در چارچوب دینی به دست می دهد». نویسنده امید دارد این کتاب گامی در راستای گسترش علم و اندیشه‌های علمی باشد و همچنین راهی برای شناخت بهتر رفتار انسانها و سیاستگذاریهای اندیشمندانه در جامعه انسانی و اسلامی بگشاید.

کتاب الکترونی (PDF)

7,000 payment_lbl_currency

public_lbl_size : 2.6 ميغا البايت

عدد صفحات ايبوك : 399

public_lbl_notice: product_hlp_this_file_can_only_be_played_in_faraketab_player

کتاب مطبوع

13,500 payment_lbl_currency

عدد الصفحات المطبوعة : 399

سنة النشر : 1394

نوع جلد : شومیز

قطع : وزیری

کد یکتا : 11901

نوبت چاپ : 1

تیراژ : 1000

public_lbl_subjects

product_lbl_table_of_contents

پیشگفتار
فصل اول: برخی واژگان پایه ای اقتصاد اسلامی
فصل دوم : پایه ها و پیش فرض های رفتارهای اقتصادی انسان
فصل سوم : رفتار مصرف کننده
فصل چهارم : اثر آموزه های اسلامی بر رفتار مصرف کننده
فصل پنجم : رفتار تولید کننده
فصل ششم : به کارگیری زمان برای کردارهای در راه خدا
فصل هفتم : بررسی تجربی اثر
پیوست ها
منابع
نمایه

public_lbl_similar_contents

public_lbl_more