× حساب المستخدم profile_lbl_orders_history شحن الحساب زيادة رصيد الحساب عن طريق بطاقة الشحن مكتبتي عمليات مالية بطاقة الشراء الخروج من الحساب
8 / 4.6

گرافیک تبلیغات چاپی در رسانه ها

دار نشر: سازمان سمت

كاتب:

عدد الصفحات المطبوعة : 456

الکونغرس : ‫‬‭‭HF5823‫‬‭‭/‮الف‬67گ4 1388

دیوی العشری : ‫‭‬‭659/1

عدد المراجع الوطنية : 1189736

ISBN : 9789645302434

سنة النشر : 1388

كود المجموعة البحثية : 37

شابک دیجیتال : 978-600-02-1077-9

کد کتاب : 1164

كلمات دليلية:

ملخص الكتاب

مؤلف این کتاب در سال 1349 دیپلم ریاضی خود را از دبیرستان البرز اخذ کرد و در سال 1353 دوره لیسانس گرافیک و در سال 1355 دوره فوق لیسانس گرافیک را در دانشکده هنرهای تزیینی به پایان رسانید. در سال 1382 به عنوان نخستین فارغ التحصیل دوره دکتری پژوهش هنر شناخته شد که متعاقباً جایزه بهترین پایان نامه دکتری را از فرهنگستان هنر کسب کرد. نامبرده از سال 1351 تا 1354 در مؤسسات تبلیغاتی و از 1354 تا 1368 در مؤسسه انتشارات فرانکلین که پس از انقلاب اسلامی نام آن نخست به" سازمان انتشارات و آموزش انقلاب اسلامی" و سپس به "انتشارات علمی و فرهنگی" تغییر یافت، به عنوان طراح گرافیک و یا مسئول بخش طراحی مشغول به کار بوده است. تاکنون مؤلف پانزده کتاب و بیش از پنجاه مقاله در زمینه گرافیک و هنرهای تجسمی تدوین نموده و سوابق مدیریتی طولانی به عنوان ریاست دانشگاه داشته و اکنون در زمان انتشار این کتاب، معاون آموزشی دانشگاه هنر است.

کتاب الکترونیکی

127,600 108,460 payment_lbl_currency_toman

حجم : 26.3 ميغا البايت

تنبيه: يمكن استخدام هذا الملف عن طريق البرمجيات التي تبث فراكتاب فقط

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 464

موضوعات

قائمة

پیشگفتار مؤلف
مقد مه
فصل اول: د رآمد ی بر گرافیک و برخی مفاهیم مربوط به آن
فصل دوم: تبلیغات
فصل سوم: تبلیغ مطبوعاتی
فصل چهارم: پوستر
فصل پنجم: کاتالوگ و بروشور
فصل ششم: بسته بند ی
تصاویر رنگی
منابع و مآخذ

منتجات مماثلة

أكثر

آراء