0 امتیاز
0 نفر

گرافیک تبلیغات چاپی در رسانه‌ ها

نوع اثر : کتاب

ناشر : سازمان سمت

نویسنده :

قیمت نسخه چاپی : 16,000 تومان

تعداد صفحات نسخه چاپی : 456

رده بندی کنگره : ‫‬‭‭HF5823‫‬‭‭/‮الف‬67گ4 1388

رده بندی دیویی : ‫‭‬‭659/1

شماره کتابشناسی ملی : 1189736

شابک : 9789645302434

سال نشر : 1388

کد گروه پژوهشی : 37

کد کتاب : 1164

برچسب ها: هنر

خلاصه اثر

مؤلف این کتاب در سال 1349 دیپلم ریاضی خود را از دبیرستان البرز اخذ کرد و در سال 1353 دوره لیسانس گرافیک و در سال 1355 دوره فوق لیسانس گرافیک را در دانشکده هنرهای تزیینی به پایان رسانید. در سال 1382 به عنوان نخستین فارغ التحصیل دوره دکتری پژوهش هنر شناخته شد که متعاقباً جایزه بهترین پایان نامه دکتری را از فرهنگستان هنر کسب کرد. نامبرده از سال 1351 تا 1354 در مؤسسات تبلیغاتی و از 1354 تا 1368 در مؤسسه انتشارات فرانکلین که پس از انقلاب اسلامی نام آن نخست به" سازمان انتشارات و آموزش انقلاب اسلامی" و سپس به "انتشارات علمی و فرهنگی" تغییر یافت، به عنوان طراح گرافیک و یا مسئول بخش طراحی مشغول به کار بوده است. تاکنون مؤلف پانزده کتاب و بیش از پنجاه مقاله در زمینه گرافیک و هنرهای تجسمی تدوین نموده و سوابق مدیریتی طولانی به عنوان ریاست دانشگاه داشته و اکنون در زمان انتشار این کتاب، معاون آموزشی دانشگاه هنر است.

کتاب دیجیتال

8,000 تومان

حجم : 26.3 مگا بایت

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 464

کاربر گرامی، برای مطالعه این کتاب ابتدا می بایست نرم افزار کتابخوان انتشارات سمت را دانلود و نصب نمایید.جهت دریافت بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دریافت نسخه iOS دانلود نسخه اندروید

کتاب (نسخه کاغذی)

16,000 تومان

تعداد صفحات نسخه چاپی : 464

سال نشر : 1394

نوع جلد : شومیز

قطع : وزیری

کد یکتا : 71164

نوبت چاپ : 7

تیراژ : 1000

موضوعات

فهرست

پیشگفتار مؤلف
مقد مه
فصل اول: د رآمد ی بر گرافیک و برخی مفاهیم مربوط به آن
فصل دوم: تبلیغات
فصل سوم: تبلیغ مطبوعاتی
فصل چهارم: پوستر
فصل پنجم: کاتالوگ و بروشور
فصل ششم: بسته بند ی
تصاویر رنگی
منابع و مآخذ

محصولات مشابه

بیشتر