× حساب کاربری تاریخچه سفارشات شارژ حساب افزایش اعتبار حساب با کارت شارژ کتابخانه من تراکنش های مالی کارت خرید خروج از حساب کاربری
1 / 3

بازاریابی خدمات بیمه

ناشر: سازمان سمت

نویسنده: ,

کد گروه پژوهشی : 36

شابک دیجیتال : 978-600-02-1211-7

کد کتاب : 1924

صفحات کتاب : 275

کنگره : ‫‬‭HG8091‫‬‭/ح46ب2 1394

دیویی : ‫‬‮‭368/00688

کتابشناسی ملی : 3992150

شابک : 9786000202002

سال نشر : 1394

برچسب ها:

خلاصه اثر

امروزه در تمامی جوامع توسعه گرا، بیمه را عامل مهمی در توسعه کشورها می دانند. بیمه در رشد بخش های مختلف اقتصادی، نقش برجسته ای ایفا می نماید و با پوشش خسارات ناشی از انجام فعالیت های اقتصادی و توسعه ای جامعه، انگیزه های سرمایه گذاری را نیز افزایش می دهد. به عبارت بهتر صنعت بیمه به عنوان مجموعه ای از بنگاه های اقتصادی، هزینه ها و منافع خود را در نظر می گیرد و در نقطه بهینه به گونه ای عمل می کند، تا حداکثر خدمات را با حداقل هزینه ارائه دهد، که این امر باعث توسعه اقتصادی جامعه می شود. با این حال، مفاهیمی همچون بازاریابی در صنعت بیمه، به دلیل کمبود منابع علمی رشد کافی نداشته است. احساس نیاز به وجود منابع علمی در زمینه بازاریابی خدمات بیمه، مؤلفان را بر آن داشت تا نسبت به تدوین کتابی در این زمینه اقدام نمایند. لذا در کتاب حاضر با عنوان «بازاریابی خدمات بیمه» تلاش شده تا با دیدگاهی علمی و کاربردی، مباحث مرتبط با بازاریابی خدمات بیمه با چارچوبی منظم و منطقی ارائه شود.

کتاب الکترونیکی

79,200 تومان

حجم : 3.7 مگا بایت

توجه: این کتاب فقط از طریق گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید و در نرم افزار کتابخوان سمت قابل مطالعه است.

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 288

کد گروه پژوهشی : 1924

موضوعات

فهرست

پیشگفتار
فصل اول : کلیات صنعت بیمه
فصل دوم : کلیات بازاریابی خدمات بیمه
فصل سوم : محصولات و خدمات بیمه ای
فصل چهارم : قیمت
فصل پنجم : ترفیع و ارتباطات یکپارچه بازاریابی
فصل ششم : توزیع
فصل هفتم : کارکنان
فصل هشتم : فرایند
فصل نهم : شواهد و امکانات فیزیکی
منابع

محصولات مشابه

بیشتر

نظرات