× حساب کاربری تاریخچه سفارشات شارژ حساب افزایش اعتبار حساب با کارت شارژ کتابخانه من تراکنش های مالی کارت خرید خروج از حساب کاربری
2 / 5

گردشگری

ماهیت و مفاهیم

ناشر : سازمان سمت

نویسنده : ,

صفحات کتاب : 275

کنگره : ‏‫‬‭G155‭‬ /آ1‏‫‬‭پ2 1388

دیویی : ‏‫338/4791‬

کتابشناسی ملی : ‫‎1‎8‎7‎6‎0‎7‎6

شابک : 9789645300867

سال نشر : 1388

کد گروه پژوهشی : 16

شابک دیجیتال : 9786000221058

کد کتاب : 1034

برچسب ها: جغرافیا

خلاصه اثر

گردشگری بخش مهمی از اوقات فراغت را پر می کند. امروزه ساختار مدیریتی و تعطیلات تمامی کشورهای پیشرفته به نحوی است که پرکردن اوقات فراغت، منجر به یک عمل اقتصادی می شود؛ درنتیجه گردشگری با همه مضامین علمی و فلسفی نهفته در خود، یک عمل اقتصادی است و پیش بینی می شود یکی از بزرگ ترین محرکه های اقتصادی قرن حاضر باشد.


امروزه دانشگاه های سراسر جهان به این رشته علمی که طیف های وسیعی از مشاغل را در بر می گیرد، توجه خاصی پیدا کرده اند. این کتاب با هدف اینکه بخشی از نیاز درسی رشته های مرتبط با گردشگری را پاسخ دهد، نگاشته شده است و بیشتر به تحلیل مفاهیم و اصول فلسفی توجه دارد تا آمار و جداول.

کتاب چاپی

7,500 تومان

افزودن به سبد خرید

صفحات کتاب : 282

سال نشر : 1393

نوع جلد : شومیز

قطع : وزیری

کد یکتا : 91034

نوبت چاپ : 9

تیراژ : 2000

کتاب‌الکترونیکی

3,750 تومان

حجم : 4.0 مگا بایت

توجه: این کتاب فقط از طریق گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید و در نرم افزار کتابخوان سمت قابل مطالعه است.

افزودن به سبد خرید

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 282

موضوعات

فهرست

پیشگفتار
فصل اول: تعاریف و مفاهیم گردشگری
فصل دوم: گونه شناسی گردشگری
فصل سوم: مدرنیته و گردشگری
فصل چهارم: پسامدرنیته و گردشگری
فصل پنجم: فراپسامدرن و گردشگری
فصل ششم: نتیجه گیری
کتابنامه

محصولات مشابه

بیشتر

نظرات