0 امتیاز
0 نفر

کسب و تجارت الکترونیکی

رویکردی مدیریتی

نوع اثر : کتاب

ناشر : سازمان سمت

نویسنده : , ,

قیمت نسخه چاپی : 11,000 تومان

تعداد صفحات نسخه چاپی : 238

رده بندی کنگره : ‏‫‬‭HF۵۵۴۸/۳۲‏‫۱۳۹۳ ‏‫‭/خ۳۷ک۵‬

رده بندی دیویی : ‏‫‬‭۳۸۱/۱۴۲

شماره کتابشناسی ملی : 3553232

شابک : 9789645300638

سال نشر : 1393

کد گروه پژوهشی : 36

کد کتاب : 1014

برچسب ها: مدیریت

خلاصه اثر

عصر دیجیتال تغییرات شگرفی در زمینه کسب و کار و تجارت به وجود آورده است و امروز دیگر کسب و کار الکترونیک به عنوان یک انتخاب مطرح نیست، بلکه باید به عنوان یک اصل انکارناپذیر برای حفظ مزیت رقابتی، مورد توجه و تأکید سازمان ها و شرکت ها باشد.

کتاب حاضر بر اساس نتایج حاصل از تجربیات عملی و مطالعات نظری مؤلفان این اثر در حوزه کسب و کار و تجارت الکترونیک تنظیم شده است و با رویکرد کاربردی- نظری، نقش کسب و کار الکترونیک را به عنوان عاملی مهم در کسب مزیت رقابتی، برای اساتید، دانشجویان و سایر علاقه مندان و کاربران این مبحث، آموزش می دهد.

کتاب (نسخه کاغذی)

11,000 تومان

تعداد صفحات نسخه چاپی : 248

سال نشر : 1396

نوع جلد : شومیز

قطع : وزیری

کد یکتا : 41014

نوبت چاپ : 4

تیراژ : 3000

کتاب دیجیتال (قالب بسته)

5,500 تومان

حجم : 1.4 مگا بایت

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 248

توجه: این کتاب فقط از طریق گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید و iOS و در نرم افزار کتابخوان سمت قابل مطالعه است.

موضوعات

فهرست

پیشگفتار
فصل اول: مبانی تجارت الکترونیکی
فصل دوم: بازاریابی اینترنتی
فصل سوم: انواع تجارت الکترونیکی و مدل های کسب و کار
فصل چهارم: مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی
فصل پنجم: خرید و رفتار الکترونیکی
فصل ششم: پرداخت و امنیت در تجارت الکترونیکی
فصل هفتم: محیط تجارت الکترونیکی
فصل هشتم: سازمان الکترونیکی
منابع

محصولات مشابه

بیشتر