× حساب المستخدم profile_lbl_orders_history شحن الحساب زيادة رصيد الحساب عن طريق بطاقة الشحن مكتبتي عمليات مالية بطاقة الشراء الخروج من الحساب
1 / 3

پژوهش و نگارش کتاب درسی

دار نشر: سازمان سمت

كاتب:

مترجم: شهروز مرادزاده , رامین گلشائی

عدد الصفحات المطبوعة : 440

الکونغرس : ‫‬‭LB3045/5‫‬‭/م9پ4 1393

دیوی العشری : 371/32

عدد المراجع الوطنية : 3611368

ISBN : 9786000200343

سنة النشر : 1393

كود المجموعة البحثية : 31

شابک دیجیتال : 978-600-02-0806-6

کد کتاب : 1805

كلمات دليلية:

ملخص الكتاب

این کتاب برای مؤلفانی که قصد دارند کتاب درسی تألیف کنند، و برای افرادی که می خواهند تناسب یک کتاب درسی با مخاطبان ویژه اش را ارزیابی کنند، و نیز برای پژوهشگرانی که درباره کارآیی کتاب درسی تحقیق می کنند مفید خواهد بود. نگارنده در پی بررسی بیش از 500 منبع مرتبط با حوزه کتاب درسی، و نیز بر مبنای مطالعات آزمایش محور خود، دو هدف را در نگارش این کتاب مدّنظر دارد: 1) مرور پژوهشهای مربوط به کتاب درسی، و 2) ارائه پیشنهادهایی به مؤلفان و ویراستاران کتاب درسی برای تألیف کتاب درسی مفید. بخش اول کتاب درباره روشهای ارزیابی کتاب درسی است. در این روشها از آزمایش، آراءِ کارشناسان، و تحلیل متن استفاده می شود. بخش دوم با قواعد واضح نویسی آغاز می شود و سایر موضوعات مهم آن عبارت اند از: امکان افزایش رغبت دانشجویان به کتاب درسی، ویژگیهای شکلهای مؤثر در کتاب درسی، رابطه شکل با متن، و جنبه های ارزش سازانه کتاب درسی. کتابهای درسی در تکوین نگرش دانش آموزان به مردم، و در شکل گیری اهداف و اعتماد به نفس دانش آموزان نقش دارند. بدین ترتیب، کتابهای درسی بر سرنوشت جوانان اثر می گذارند، پس شایسته است که مورد نظارت دقیق جامعه باشند.

کتاب الکترونیکی

125,400 payment_lbl_currency_toman

حجم : 35.6 ميغا البايت

تنبيه: يمكن استخدام هذا الملف عن طريق البرمجيات التي تبث فراكتاب فقط

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 457

موضوعات

منتجات مماثلة

أكثر

آراء