× public_lbl_my_posts public_lbl_my_contents shop_lbl_channels public_lbl_profile_dropdown_edit الخروج من الحساب
0 امتياز
0 شخص

پژوهش و نگارش کتاب درسی

دار نشر : سازمان سمت

كاتب :

مترجم : شهروز مرادزاده , رامین گلشائی

سعر الكتاب المطبوع : 14,500 payment_lbl_currency_toman

عدد الصفحات المطبوعة : 440

الکونغرس : ‫‬‭LB3045/5‫‬‭/م9پ4 1393

دیوی العشری : 371/32

عدد المراجع الوطنية : 3611368

ISBN : 9786000200343

سنة النشر : 1393

كود المجموعة البحثية : 31

کد کتاب : 1805

ملخص الكتاب

این کتاب برای مؤلفانی که قصد دارند کتاب درسی تألیف کنند، و برای افرادی که می خواهند تناسب یک کتاب درسی با مخاطبان ویژه اش را ارزیابی کنند، و نیز برای پژوهشگرانی که درباره کارآیی کتاب درسی تحقیق می کنند مفید خواهد بود. نگارنده در پی بررسی بیش از 500 منبع مرتبط با حوزه کتاب درسی، و نیز بر مبنای مطالعات آزمایش محور خود، دو هدف را در نگارش این کتاب مدّنظر دارد: 1) مرور پژوهشهای مربوط به کتاب درسی، و 2) ارائه پیشنهادهایی به مؤلفان و ویراستاران کتاب درسی برای تألیف کتاب درسی مفید. بخش اول کتاب درباره روشهای ارزیابی کتاب درسی است. در این روشها از آزمایش، آراءِ کارشناسان، و تحلیل متن استفاده می شود. بخش دوم با قواعد واضح نویسی آغاز می شود و سایر موضوعات مهم آن عبارت اند از: امکان افزایش رغبت دانشجویان به کتاب درسی، ویژگیهای شکلهای مؤثر در کتاب درسی، رابطه شکل با متن، و جنبه های ارزش سازانه کتاب درسی. کتابهای درسی در تکوین نگرش دانش آموزان به مردم، و در شکل گیری اهداف و اعتماد به نفس دانش آموزان نقش دارند. بدین ترتیب، کتابهای درسی بر سرنوشت جوانان اثر می گذارند، پس شایسته است که مورد نظارت دقیق جامعه باشند.

کتاب الکترونی (PDF)

7,500 payment_lbl_currency_toman

حجم : 35.6 ميغا البايت

عدد صفحات ايبوك : 457

تنبيه: يمكن استخدام هذا الملف عن طريق البرمجيات التي تبث فراكتاب فقط

کتاب مطبوع

12,500 payment_lbl_currency_toman

عدد الصفحات المطبوعة : 456

سنة النشر : 1394

نوع جلد : شومیز

قطع : وزیری

کد یکتا : 21805

نوبت چاپ : 2

تیراژ : 500

موضوعات

منتجات مماثلة

أكثر