× User account Order history Account charging Increasing the account credit by charge card My Library Financial Transaction Shopping card Logout
2 / 5

تحلیل یاددهی و یادگیری در تربیت بدنی

Publisher: سازمان سمت

Author: ,

Translator: جواد آزمون , محمود عیوضی

Printed Page Count : 184

Congress Class : ‏‫‬‮‭GV363‏‫‬‮‭/و9ت3 1395

Dewey Decimal Classification : ‏‫‬‮‭613/707

National Bibliography Number : 4500035

ISBN : 9786000203757

Publish Year : 1395

Research Group Code : 15

Digital ISBN : 978-600-02-1461-6

کد کتاب : 2036

Book summary

کتاب تحلیل یاددهی و یادگیری در تربیت بدنی بهترین شیوه های مبتنی بر تحقیق را برای تدریس تربیت بدنی ارائه می کند. این کتاب با تحلیلی غیر رسمی از تدریس آغاز و به بررسی راهبردهای نظام مند برای تحلیل رفتارها و تعاملات دانش آموز و معلم منتهی می شود. این کتاب درسی با هدف کمک به معلمان و مدرسان تربیت بدنی طراحی شده است تا آنها بتوانند در اجرای برنامه های پیشرفته تربیتی به استانداردهای انجمن ملی ورزش و تربیت بدنی دست یابند.

PDF

4,500 Toman

Volume : 2.7 M Byte

Notice: This file is usable only on SAMT bookreader application

Add to cart

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 192

Printed Book

9,000 Toman

Add to cart

Printed Page Count : 192

Publish Year : 1395

نوع جلد : شومیز

قطع : وزیری

وزن : 263.04

کد یکتا : 12036

نوبت چاپ : 1

تیراژ : 500

Subjects

Content

عنوان صفحه
مقدمة مترجمان
دیباچه
مقدمه
تحلیل تدریس
در باب بهبود تدریس
تصور کلی شما از تدریس
فصل اول: تحلیل غیررسمی
مشخصات تحلیل غیررسمی
بخش کوچکی از رخداد
دیدگاهی شخصی
کانون توجه معلم
تمایل به ارزشیابی
خودتحلیلی: نیات، افکار و واقعیت
سابقة مشاهدة ماندگار
ابزارهای با استنباط بالا در مقابل ابزارهای با استنباط پایین
تحلیل غیررسمی: سنجش
ایجاد تغییرات
حرکتی به سوی ساختار
تحلیل غیررسمی دانش آموزان
استفاده از نتایج حاصل از تحلی لهای غیررسمی دانش آموزی
تاکنون چه کار کرده اید؟
برای افراد مشتاق: یادداشت های میدانی
رویدادهای بحرانی
برای مطالعة بیشتر مشتاقان
فصل دوم: تحلیل رفتار دانش آموز
تحلیل توصیفی
دانش آموزان زمانشان را چگونه سپری می کنند؟
چقدر تمرین برای آن ها مناسب است؟
افزایش نمونة دانش آموزی با آزمون درجا
مشخصات کدگذاری های دانش آموز
ایجاد تغییرات
برای افراد مشتاق
بازسازی طبقات
ایجاد سیستم منحصر به خود
برای مطالعة بیشتر مشتاقان
فصل سوم: تحلیل رفتار معلم
ابعاد اصلی رفتار معلم
معلم در حال اجرای کدام کارکرد است؟
معلم چگونه و با چه کسی ارتباط برقرار می کند؟
بازخورد معلم
معلم دربارة چی صحبت می کند؟
ایجاد تغییرات
برای افراد مشتاق
برای مطالعة بیشتر مشتاقان
فصل چهارم: تحلیل داده های مربوط به موفقیت دانش آموزان
نظریة سنجش
سنجش پژوهی
کاربرد سنجش در کلاس های درس
سنجش کیفی
سنجش کمی
چند پیشنهاد برای اجرای خودسنجی
سنجش پیشرفت دانش آموزان
برخی محدودیت ها و پیشنهادهایی برای حل وفصل آن
تحلیل بلندمدت تدریس
نمونه هایی از پروژه های عملی
برای مطالعة بیشتر مشتاقان
فصل پنجم: تحلیل تعامل معلم دانش آموز
رفتارهای تعاملی: درخواست، پاسخ دهی و واکنش
نگاهی دقیق تر به درخواست ها
سؤال هایی دربارة درخواست های معلم
نگاهی دقیق تر به واکنش ها
سؤال های عمومی
سؤال هایی دربارة واکنش ها به عملکرد حرکتی (بازخورد)
سؤال های دربارة واکنش ها به آنچه دانش آموزان می گویند
سؤال هایی دربارة واکنش ها به سایر رفتارهای دانش آموز
تعامل ها با اشخاص
برای افراد مشتاق
برای مطالعة بیشتر مشتاقان
فصل ششم: چیدن قطعات کنار هم: تصویری از تدریس خودتان
تصور کلی شما از تدریس
کاربرد تصور کلی از تدریس در تحلیل سوابق تدریس خود
برای مطالعة بیشتر مشتاقان
فصل هفتم: ارزشیابی تطبیق بین برنامه ها و واقعیت
تدوین طرح درس
پیامدهای یادگیری برای دانش آموزان
طرح فعالیت
تدوین برنامة سنجشی
تفسیر جورها و ناجورها
برای مطالعة بیشتر مشتاقان
فصل هشتم: دورنما و تأملی برای آینده
تبحر شما در تحلیل تدریس
آیندة کاربرد تحلیل
منابع
نمایه

Similar products

More

Comments