× حساب کاربری تاریخچه سفارشات شارژ حساب افزایش اعتبار حساب با کارت شارژ کتابخانه من تراکنش های مالی کارت خرید خروج از حساب کاربری
1 / 3

نظارت و ارزشیابی در آموزش عالی

چاپ دوم

ناشر: سازمان سمت

نویسنده: ,

صفحات کتاب : 510

کنگره : ‏‫‬‭LB۲۳۳۱/۶۲‏‫‭/ب۲ن۶ ۱۳۹۵‬‬

دیویی : ‏‫‭۳۷۸‬‬

کتابشناسی ملی : ۴۵۹۸۵۸۶

شابک : 9786000204013

سال نشر : 1395

کد گروه پژوهشی : 31

شابک دیجیتال : 978-600-02-1684-9

کد کتاب : 2047

برچسب ها: علوم تربیتی

خلاصه اثر

هدف این کتاب، فراهم آوردن زمینه ای برای ایجاد درک مشترک درباره مفاهیم، الگوها، روش ها، رویکردها و چگونگی نظارت و ارزشیابی در آموزش عالی است.

حوزه ارزشیابی آموزشی به طور عام و ارزشیابی آموزش عالی به طور خاص، گرایشی از رشته اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی در حوزه علوم تربیتی است.

براین اساس، این کتاب به بازنمایی چیستی، چگونگی و چرایی گردآوری داده ها و اطلاعات برای قضاوت و تصمیم گیری درباره عوامل تشکیل دهنده نظام آموزش عالی، به منظور اقدام برای بهبود آن می پردازد.

کتاب‌الکترونیکی

12,000 تومان

حجم : 2.9 مگا بایت

توجه: این کتاب فقط از طریق گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید و در نرم افزار کتابخوان سمت قابل مطالعه است.

افزودن به سبد خرید

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 512

کتاب چاپی

44,000 تومان

افزودن به سبد خرید

صفحات کتاب : 511

سال نشر : 1396

نوع جلد : شومیز

قطع : وزیری

وزن : 700.07

کد یکتا : 22047

نوبت چاپ : 2

تیراژ : 1000

موضوعات

فهرست

پیشگفتار
فصل اول: مفاهیم اساسی در ارزشیابی آموزش عالی
فصل دوم: الگوهای متداول ارزشیابی در آموزش عالی
فصل سوم: فرهنگ کیفیت و نقش آن در عملکرد مطلوب دانشگاه ها
فصل چهارم: تجربه ارزیابی آموزش عالی در ایران و برخی کشورهای دیگر
فصل پنجم: ارزیابی درونی و برونی برای ارتقای کیفیت آموزش عالی
فصل ششم: رویکردهای جایگزین در ارزیابی کیفیت آموزش عالی
فصل هفتم: گردآوری داده ها برای ارزیابی در آموزش عالی و...
فصل هشتم: ارزیابی برنامه های درسی در آموزش عالی
فصل نهم: ارزیابی کیفیت تدریس به وسیله دانشجویان و استفاده از آن در...
فصل دهم: ارزیابی فعالیت های پژوهشی در آموزش عالی
فصل یازدهم: ارزیابی نظام های آموزش عالی باز، برخط(الکترونیکی) و از راه دور
فصل دوازدهم: از رتبه بندی دانشگاه ها تا ارزیابی برای بهبود مستمر کیفیت...
فصل سیزدهم: طبقه بندی گروه های آموزشی، دانشگاه ها و مؤسسه های ...
فصل چهاردهم: نهادینه شدن ساختار ارزیابی درونی و بیرونی در آموزش عالی
پیوست ها
کتابنامه

محصولات مشابه

بیشتر

نظرات