× User account Order history Account charging Increasing the account credit by charge card My Library Financial Transaction Shopping card Logout
6 / 4.2

گردشگری

ماهیت و مفاهیم

Publisher: سازمان سمت

Author: ,

Printed Page Count : 275

Congress Class : ‏‫‬‭G155‭‬ /آ1‏‫‬‭پ2 1388

Dewey Decimal Classification : ‏‫338/4791‬

National Bibliography Number : ‫‎1‎8‎7‎6‎0‎7‎6

ISBN : 9789645300867

Publish Year : 1388

Research Group Code : 16

Digital ISBN : 9786000221058

کد کتاب : 1034

Book summary

گردشگری بخش مهمی از اوقات فراغت را پر می کند. امروزه ساختار مدیریتی و تعطیلات تمامی کشورهای پیشرفته به نحوی است که پرکردن اوقات فراغت، منجر به یک عمل اقتصادی می شود؛ درنتیجه گردشگری با همه مضامین علمی و فلسفی نهفته در خود، یک عمل اقتصادی است و پیش بینی می شود یکی از بزرگ ترین محرکه های اقتصادی قرن حاضر باشد.


امروزه دانشگاه های سراسر جهان به این رشته علمی که طیف های وسیعی از مشاغل را در بر می گیرد، توجه خاصی پیدا کرده اند. این کتاب با هدف اینکه بخشی از نیاز درسی رشته های مرتبط با گردشگری را پاسخ دهد، نگاشته شده است و بیشتر به تحلیل مفاهیم و اصول فلسفی توجه دارد تا آمار و جداول.

PDF

3,750 Toman

Volume : 4.0 M Byte

Notice: This file is usable only on SAMT bookreader application

Add to cart

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 282

Printed Book

7,500 Toman

Printed Page Count : 282

Publish Year : 1393

نوع جلد : شومیز

قطع : وزیری

کد یکتا : 91034

نوبت چاپ : 9

تیراژ : 2000

Subjects

Content

پیشگفتار
فصل اول: تعاریف و مفاهیم گردشگری
فصل دوم: گونه شناسی گردشگری
فصل سوم: مدرنیته و گردشگری
فصل چهارم: پسامدرنیته و گردشگری
فصل پنجم: فراپسامدرن و گردشگری
فصل ششم: نتیجه گیری
کتابنامه

Similar products

More

Comments

98939****9926

خوبه

1399-8-29 19:03:07

پاسخ