× حساب کاربری تاریخچه سفارشات شارژ حساب افزایش اعتبار حساب با کارت شارژ کتابخانه من تراکنش های مالی کارت خرید خروج از حساب کاربری
1 / 3

خودآموز مقدمات پژوهش

ناشر: سازمان سمت

نویسنده: ,

صفحات کتاب : 487

کنگره : Q180/55‭‬ ‭/ر9‏‫‭‮الف‬445 1392

دیویی : 001/42

کتابشناسی ملی : 3403887‬

شابک : 9789645309518

سال نشر : 1392

کد گروه پژوهشی : 34

شابک دیجیتال : 9786000223212

کد کتاب : 1739

برچسب ها: فلسفه کلام

خلاصه اثر

در بین منابع موجود، کمتر دیده ایم که در سه حوزه مطالعه، نگارش و پژوهش، مهارت های پایه و اساسی به صورت تلفیقی، گام به گام و عملیاتی آموزش داده شوند. این کمبود، نتیجه بخشی مهارت های میانی و پیشرفته را عقیم کرده و با آسیب هایی روبه رو ساخته است.

این اثر، برای رفع نقیصه مزبور، از ویژگی های زیر برخوردار است:

آموزشی بودن، تجزیه مهارت ها و پرهیز از کلی گویی، آموزش مطالعات مولّد و فعال، عنایت به مهم ترین آسیب های دانش پژوهان کشور، درج تجربیات حاصل از ده ها کارگاه آموزشی، بیان راه ها میان بُر برای درست نویسی، اهتمام به اخلاق پژوهش به صورت توزیعی در فرایند تحقیق.

این اثر برای دانش پژوهان حوزه و دانشگاه که در آستانه پژوهش برای تهیه مقاله های علمی، کتاب، تحقیق پایانی و پایان نامه نویسی، احساس می کنند مقدمات و لوازم کافی را ندارند، مناسب است.

کتاب الکترونیکی

32,250 تومان

حجم : 10.1 مگا بایت

توجه: این کتاب فقط از طریق گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید و در نرم افزار کتابخوان سمت قابل مطالعه است.

افزودن به سبد خرید

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 503

کتاب چاپی

21,000 تومان

صفحات کتاب : 504

سال نشر : 1396

نوع جلد : شومیز

قطع : وزیری

وزن : 690.48

کد یکتا : 51739

نوبت چاپ : 5

تیراژ : 1000

موضوعات

فهرست

مقدمه
بخش اول: کلیات
درس1: پژوهش چیست و از کجا باید آغاز شود؟
درس2: اهمیت و اخلاق پژوهش
درس3: گونه شناسی و مراحل کلی پژوهش
بخش دوم: موضوع شناسی، مسئله یابی و مسئله شناسی
درس4: تجزیه موضوع از راه بارش پرسش ها
درس5: گونه شناسی، تبارشناسی و طبقه بندی پرسش ها
درس6: مسئله یابی و مسئله شناسی
بخش سوم: طرح نامه نویسی
درس7: طرح نامه نویسی(1)، چیستی طرح، بیان مسئله، تبارشناسی و تحدید دامنه پژوهش، اهمیت و اهداف آن
درس8: طرح نویسی(2)، پرسش ها و فرضیه ها، پیشینه ها و نوآوری ها
درس 9: طرح نامه نویسی(3)، روش و ساختاربندی پژوهش
بخش چهارم: منبع شناسی، منبع یابی و منبع خوانی
درس10: منبع شناسی(گونه شناسی منابع غیرالکترونیکی)
درس11: منابع الکترونیکی پژوهش
درس12: ارزش گذاری و اعتبارسنجی منابع
درس13: منبع یابی برای موضوع یا مسئله پژوهش( جمع آوری، دسته بندی، و تنظیم منابع)
درس14: منبع خوانی یا مهارت های استفاده از منابع پژوهش(1)
درس15: منبع خوانی یا مهارتهای استفاده از منابع پژوهش(2)
بخش پنجم: گردآوری و تحلیل اطلاعات
درس16: گردآوری اطلاعات(1)، گردآوری اطلاعات و مطالعه تجسسی
درس17: گردآوری اطلاعات(2)، فیش و فیش نویسی
درس18: اندیشه ورزی در متن اطلاعات، مقایسه و تفسیرمعنا، تحلیل، فهم عمیق و نقد
درس19: روش ارجاع دهی و انواع آن(مهارت مستندسازی)
بخش ششم: مهارت های تدوین، درست انگاری و ویرایش درس20، مهارت های تدوین(1)، گزارش نویسی
درس21: مهارت های تدوین(2)، خطاشناسی و درست نویسی در تدوین متن تحقیق(1)
درس22: مهارت های تدوین(3)، خطاشناسی و درست نویسی در تدوین متن تحقیق(2)
درس23: مهارت های تدوین(4)، بندچینی و ویرایش پیش نویس
درس24: مهارت های تدوین(5)، مقدمه نویسی، چکیده نویسی و نتیجه گیری
درس25: مدیریت روند تحقیق پایانی
پیوست1: روش مقاله نویسی
پیوست2: جدول شماره 9 ویژه رده بندی منابع به روش کنگره

محصولات مشابه

بیشتر

نظرات