× User account Order history Account charging Increasing the account credit by charge card My Library Financial Transaction Shopping card Logout
1 / 3

روش تحقیق تطبیقی در علوم انسانی

با تاکید بر مطالعات علوم تربیتی و روان شناسی

Publisher: سازمان سمت

Author: ,

Printed Page Count : 178

Congress Class : ‏‫‬‮‭AZ186

Dewey Decimal Classification : ‏‫‬‮‭001/3072

National Bibliography Number : 6085762

ISBN : ‫‭9786000207779‬‭‮‬‬‬‬

Publish Year : 1398

Digital ISBN : 9786000220914

کد کتاب : 2317

Book summary

اغلب پژوهش های تطبیقی در حوزۀ مطالعات آموزش و پرورش و رشته های دانشگاهی همچون علوم تربیتی و روان شناسی از بنیان های قوی علمی برخوردار نیستند؛ این پژوهش ها اشارۀ دقیقی به روش تحقیق و ابعاد متفاوت آن نمی کنند یا از روش شناخته شده به صورت افراطی بجا یا نابجا استفاده می کنند.

هدف اصلی کتاب حاضر رفع این خلأ برای پژوهشگران و علاقه مندان به مطالعات تطبیقی در علوم انسانی و به ویژه رشته های علوم تربیتی و روان شناسی است.

PDF

10,500 Toman

Volume : 3.2 M Byte

Notice: This file is usable only on SAMT bookreader application

Add to cart

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 187

Printed Book

21,000 Toman

Add to cart

وزن : 275

Subjects

Content

پیشگفتار
سخن نویسندگان
بخش اول: چهارچوب تحلیل در روش تحقیق تطبیقی
فصل اول: هدف مطالعه تطبیقی
فصل دوم: ابعاد و ویژگی ها پژوهش تطبیقی
فصل سوم: سطح و واحد تحلیل در پژوهش تطبیقی
فصل چهارم: واحد مشاهده (مدل بری و توماس)
فصل پنجم: راهبردهای انتخاب نمونه تحقیق
فصل ششم: مورد و متغیر در پژوهش تطبیقی (مدل لُر)
فصل هفتم: استانداردساز و طبقه بندی داده های جمعیت شناختی
بخش سوم: انواع روش های تحقیق تطبیقی
فصل هشت : روش سنتی (مدل تسین و آدامز)
فصل نه : روش تطبیق کمّی
فصل ده : روش تطبیق کیفی (ناحیه یا و تاریخی)
فصل یازده : روش تطبیقی تنوع گرا (جان استوارت میل، بولین و فاز)
بخش چهارم: ارزیابی تحقیق تطبیقی
فصل دوازده : معیارهای ارزیابی پژوهش های تطبیقی
فصل سیزده : چالش های رایج پژوهش های تطبیقی در ایران
منابع
واژه نامه
نمایه

Similar products

More

Comments