× حساب کاربری تاریخچه سفارشات شارژ حساب افزایش اعتبار حساب با کارت شارژ کتابخانه من تراکنش های مالی کارت خرید خروج از حساب کاربری
1 / 3

برنامه ریزی درسی دوره ابتدایی

برنامه ریزی، اجرا و ارزشیابی

ناشر: سازمان سمت

نویسنده: ,

مترجم: محمد جوادی پور , سید صادق موسوی , مرتضی بازدار قمچی قیه , مریم بنی عامریان

صفحات کتاب : 252

کنگره : LB1139/27

دیویی : 372/19

کتابشناسی ملی : 7340666

شابک : 9786000221621

سال نشر : 1399

شابک دیجیتال : 9786000222765

کد کتاب : 2378

برچسب ها: علوم تربیتی

خلاصه اثر

کتاب برنامه‌ریزی درسی دوره ابتدایی رویکرد جدیدی به موضوع برنامه‌ریزی درسی دوران ابتدایی به ویژه دوره اول آن دارد. اول، کتاب از طرح و الگوی واحدی پیروی می‌کند و انسجام و هماهنگی مطالب در فصول مختلف آن از نظام مشخصی برخوردار است؛ به یک معنا روح برنامه درسی در سراسر کتاب رعایت شده منظومه هدفمندی را تشکیل می‌دهد و تکلیف فراگیر، موضوع درسی، یادگیری، جامعه و آموزش کاملا روشن است. دوم، تناسب بین مبانی نظری و بخش عمل رعایت شده، به طوری که برای فعالیت‌ها و اقدامات مختلف، مبانی و نظریه‌های مختلفی پیش‌بینی شده است.

سوم، به جامعه و ارزش‌های حاکم بر آن و بافت آن و ارتباط بین گذشته و آینده توجه خوبی شده است. در سراسر کتاب به ارزشیابی برنامه درسی تأکید شده است. به علوم، ریاضیات، زبان، سوادآموزی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، سلامت، هنر و فعالیت‌های بدنی در دوره ابتدایی پرداخته شده است تا علاوه بر نگاه برنامه درسی فراگیرمحور اهمیت توجه به رشته‌های علمی از نظر دور نماند.

کتاب چاپی

29,000 تومان

افزودن به سبد خرید

وزن : 370

کتاب الکترونیکی

21,750 تومان

حجم : 8.5 مگا بایت

توجه: این کتاب فقط از طریق گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید و در نرم افزار کتابخوان سمت قابل مطالعه است.

افزودن به سبد خرید

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 260

موضوعات

فهرست

پیش گفتار مترجمان
دربارۀ نویسندگان
فصل اول: مقدمه
فصل دوم: نظریه، تحقیق و برنامه درسی اوایل کودکی
فصل سوم: رشد و یادگیری: دیدگاه های رشد چگونه شکل می گیرند؟ برنامه درسی چگونه ...
فصل چهارم: برنامه درسی به عنوان یک واسط فرهنگی
فصل پنجم: تفسیر برنامه درسی دوران اولیه کودکی
فصل ششم: برنامه درسی تاریخی- فرهنگی در عمل
فصل هفتم: برنامه درسی به عنوان یک ابزار مفهومی: مراهده، محتوا و برنامه ریزی
فصل هشتم: ارزشیابی کودکان و برنامه درسی: دریچه های تغییر
فصل نهم: دانش محتوایی: علوم، ریاضی و شمارش (اعداد)
فصل دهم: دانش محتوایی: زبان، سوادآموزی و فناوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا)
فصل یازدهم: دانش محتوایی: هنر، بهداشت، بهزیستی و فعالیت های بدنی
فصل دوازدهم: نتیجه گیری
واژه نامه
منابع و مآخذ

محصولات مشابه

بیشتر

نظرات