× حساب کاربری تاریخچه سفارشات شارژ حساب افزایش اعتبار حساب با کارت شارژ کتابخانه من تراکنش های مالی کارت خرید خروج از حساب کاربری
1 / 3

رسانه شناسی

نسخه خلاصه شده

ناشر: سازمان سمت

نویسنده:

صفحات کتاب : 653

کنگره : P90‬‭/م286ر5 1399‬

دیویی : 302/23‬

کتابشناسی ملی : 7569028

شابک : 978600022248‬‬

سال نشر : 1399

شابک دیجیتال : 9786000224257

کد کتاب : 2411

برچسب ها: علوم اجتماعی

خلاصه اثر

نخستین کتابی که اصطلاح «رسانه‌شناسی» یا «مدیالوژی» روی جلد آن آمد اثری بود که در سال 2016 در نیویورک منتشر شد. اکنون اثر حاضر نسخه خلاصه‌شده جامع‌ترین کتابی است که به قلم یک دانشمند ایرانی در این‌باره تألیف شده است. «رسانه‌شناسی به عنوان شاخه‌ای از ارتباط‌شناسی، دانش مطالعه ماهیت، جریان و فراگرد نظام‌های معنایی مستقر در نئوکورتکس مغز انسان مرتبط با ارتباطات رسانه‌ای است که دربرگیرنده کارکردها و کاربردهای آن در کلیتی متشکل از پیشینه، فنون و فناوری‌های تولید محتوا و جابه‌جایی متن، در زمینه روابط متقابل منابع قدرت و مخاطبان و فرایند صید مفهوم ارتباط‌گیران از محتوا تا تأثیر است».

همین تعریف، مبنای 17 فصل نسخه حاضر است. این نسخه معادل 48 درصد حجم نسخه اصلی است که در قطع رحلی «سمت» منتشر شده است.

کتاب الکترونیکی

78,000 تومان

حجم : 20.1 مگا بایت

توجه: این کتاب فقط از طریق گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید و در نرم افزار کتابخوان سمت قابل مطالعه است.

افزودن به سبد خرید

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 671

کتاب چاپی

104,000 تومان

موضوعات

فهرست

مقدمه
فصل اول: ارتباط با توده
فصل دوم: رسانه های پیش از قدیم
فصل سوم: نشر مطبوعات
فصل چهارم: رادیو و وسایل وابسته به آن
فصل پنجم: تلویزیون و وسایل وابسته به آن
فصل ششم: شبکه ها و رسانه های اجتماعی
فصل هفتم: بازی های رایانهای
فصل هشتم: محتوای رسانه ها
فصل نهم: مخاطب
فصل دهم: کارکردها و کاربردهای رسانه ها در جوامع معاصر
فصل یازدهم: مالکیت و تجارت رسانه ها
فصل دوازدهم: نظارت وکنترل رسانه ها
فصل سیزدهم: هنجارهای حاکم بر رسانه ها
فصل چهاردهم: مطالعات رسانه ها: نظریه ها
فصل پانزدهم: تأثیر رسانه ها بر مخاطبان
فصل شانزدهم: سواد رسانه ای
فصل هفدهم: آینده رسانه ها
منابع

محصولات مشابه

بیشتر

نظرات