× حساب المستخدم profile_lbl_orders_history شحن الحساب زيادة رصيد الحساب عن طريق بطاقة الشحن مكتبتي عمليات مالية بطاقة الشراء الخروج من الحساب
3 / 5

رسانه شناسی

نسخه خلاصه شده

دار نشر: سازمان سمت

كاتب:

عدد الصفحات المطبوعة : 653

الکونغرس : P90‬‭/م286ر5 1399‬

دیوی العشری : 302/23‬

عدد المراجع الوطنية : 7569028

ISBN : 978600022248‬‬

سنة النشر : 1399

شابک دیجیتال : 9786000224257

کد کتاب : 2411

كلمات دليلية: علوم اجتماعی

ملخص الكتاب

نخستین کتابی که اصطلاح «رسانه‌شناسی» یا «مدیالوژی» روی جلد آن آمد اثری بود که در سال 2016 در نیویورک منتشر شد. اکنون اثر حاضر نسخه خلاصه‌شده جامع‌ترین کتابی است که به قلم یک دانشمند ایرانی در این‌باره تألیف شده است. «رسانه‌شناسی به عنوان شاخه‌ای از ارتباط‌شناسی، دانش مطالعه ماهیت، جریان و فراگرد نظام‌های معنایی مستقر در نئوکورتکس مغز انسان مرتبط با ارتباطات رسانه‌ای است که دربرگیرنده کارکردها و کاربردهای آن در کلیتی متشکل از پیشینه، فنون و فناوری‌های تولید محتوا و جابه‌جایی متن، در زمینه روابط متقابل منابع قدرت و مخاطبان و فرایند صید مفهوم ارتباط‌گیران از محتوا تا تأثیر است».

همین تعریف، مبنای 17 فصل نسخه حاضر است. این نسخه معادل 48 درصد حجم نسخه اصلی است که در قطع رحلی «سمت» منتشر شده است.

کتاب الکترونیکی

184,800 166,320 payment_lbl_currency_toman

حجم : 20.1 ميغا البايت

تنبيه: يمكن استخدام هذا الملف عن طريق البرمجيات التي تبث فراكتاب فقط

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 671

موضوعات

قائمة

مقدمه
فصل اول: ارتباط با توده
فصل دوم: رسانه های پیش از قدیم
فصل سوم: نشر مطبوعات
فصل چهارم: رادیو و وسایل وابسته به آن
فصل پنجم: تلویزیون و وسایل وابسته به آن
فصل ششم: شبکه ها و رسانه های اجتماعی
فصل هفتم: بازی های رایانهای
فصل هشتم: محتوای رسانه ها
فصل نهم: مخاطب
فصل دهم: کارکردها و کاربردهای رسانه ها در جوامع معاصر
فصل یازدهم: مالکیت و تجارت رسانه ها
فصل دوازدهم: نظارت وکنترل رسانه ها
فصل سیزدهم: هنجارهای حاکم بر رسانه ها
فصل چهاردهم: مطالعات رسانه ها: نظریه ها
فصل پانزدهم: تأثیر رسانه ها بر مخاطبان
فصل شانزدهم: سواد رسانه ای
فصل هفدهم: آینده رسانه ها
منابع

منتجات مماثلة

أكثر

آراء