× حساب کاربری تاریخچه سفارشات شارژ حساب افزایش اعتبار حساب با کارت شارژ کتابخانه من تراکنش های مالی کارت خرید خروج از حساب کاربری
2 / 4.5

بازاریابی دیجیتالی پیشرفته

ناشر: سازمان سمت

نویسنده: ,

صفحات کتاب : 390

کنگره : HF5415/1265

دیویی : 658/872

کتابشناسی ملی : 7674911

شابک : 9786000223120‭‬‬

سال نشر : 1400

شابک دیجیتال : 9786000224653

کد کتاب : 2447

برچسب ها: مدیریت

خلاصه اثر

افراد مختلف روزانه زمان زیادی را در فضای اینترنت و شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند و جهان با سرعت زیادی به سمت دیجیتالی‌شدن در حرکت است. فناوری‌های تحول‌آفرین نیز ابعاد مختلف کسب‌وکارها را تحت تأثیر قرار داده‌اند. از همین رو لازمه موفقیت در هر کسب‌وکاری داشتن تخصص در استفاده از قابلیت‌های فضای مجازی و در ادامه دانش و مهارت بازاریابی دیجیتالی است. بازاریابی دیجیتالی مفهومی فراتر از فروش کالا دارد و به دنبال ترغیب، جذب، نگهداری و تحلیل رفتار مشتری از طریق کانال‌های مختلف در فضای دیجیتالی است.

در کتاب پیش رو علاوه بر مباحث کلان مدیریتی، حوزه‌های عملیاتی بازاریابی دیجیتالی مانند تکنیک‌های سئو، تبلیغات آنلاین، تحلیلگر سایت، بازاریابی شبکه اجتماعی، بازاریابی محتوا و بازاریابی موتور جست‌وجو ارائه شده است. همچنین با استفاده از نمونه‌های بومی به شفاف‌سازی مفاهیم و آموزش تکنیک‌های مرتبط با حوزه بازاریابی دیجیتالی پرداخته شده است.

کتاب الکترونیکی

45,750 تومان

حجم : 22.0 مگا بایت

توجه: این کتاب فقط از طریق گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید و در نرم افزار کتابخوان سمت قابل مطالعه است.

افزودن به سبد خرید

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 392

کتاب چاپی

61,000 تومان

موضوعات

فهرست

پیشگفتار
فصل اول: بازاریابی و تحول دیجیتالی
فصل دوم: مبانی بازاریابی دیجیتالی
فصل سوم: راهبرد بازاریابی دیجیتالی
فصل چهارم: موتورهای جستجوگر
فصل پنجم: سئو داخلی
فصل ششم: سئو خارجی
فصل هفتم: تبلیغات موتور جستجو
فصل هشتم: تحلیلگر
فصل نهم: مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دهم: تبلیغات آنلاین
فصل یازدهم: بهینه سازی صفحه فرود
فصل دوازدهم: بازاریابی محتوا
فصل سیزدهم: بازاریابی شبکه اجتماعی
فصل چهاردهم: بازاریابی ایمیلی
فصل پانزدهم: بازاریابی موبایلی
فصل شانزدهم: مدیریت اعتبار آنلاین
فصل هفدهم: پیشرفتهای فناوری و بازاریابی
منابع

محصولات مشابه

بیشتر

نظرات