× User account Order history Account charging Increasing the account credit by charge card My Library Financial Transaction Shopping card Logout
2 / 4.5

بازاریابی دیجیتالی پیشرفته

Publisher: سازمان سمت

Author: ,

Printed Page Count : 390

Congress Class : HF5415/1265

Dewey Decimal Classification : 658/872

National Bibliography Number : 7674911

ISBN : 9786000223120‭‬‬

Publish Year : 1400

Digital ISBN : 9786000224653

کد کتاب : 2447

Book summary

افراد مختلف روزانه زمان زیادی را در فضای اینترنت و شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند و جهان با سرعت زیادی به سمت دیجیتالی‌شدن در حرکت است. فناوری‌های تحول‌آفرین نیز ابعاد مختلف کسب‌وکارها را تحت تأثیر قرار داده‌اند. از همین رو لازمه موفقیت در هر کسب‌وکاری داشتن تخصص در استفاده از قابلیت‌های فضای مجازی و در ادامه دانش و مهارت بازاریابی دیجیتالی است. بازاریابی دیجیتالی مفهومی فراتر از فروش کالا دارد و به دنبال ترغیب، جذب، نگهداری و تحلیل رفتار مشتری از طریق کانال‌های مختلف در فضای دیجیتالی است.

در کتاب پیش رو علاوه بر مباحث کلان مدیریتی، حوزه‌های عملیاتی بازاریابی دیجیتالی مانند تکنیک‌های سئو، تبلیغات آنلاین، تحلیلگر سایت، بازاریابی شبکه اجتماعی، بازاریابی محتوا و بازاریابی موتور جست‌وجو ارائه شده است. همچنین با استفاده از نمونه‌های بومی به شفاف‌سازی مفاهیم و آموزش تکنیک‌های مرتبط با حوزه بازاریابی دیجیتالی پرداخته شده است.

PDF

45,750 Toman

Volume : 22.0 M Byte

Notice: This file is usable only on SAMT bookreader application

Add to cart

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 392

Printed Book

61,000 Toman

Subjects

Content

پیشگفتار
فصل اول: بازاریابی و تحول دیجیتالی
فصل دوم: مبانی بازاریابی دیجیتالی
فصل سوم: راهبرد بازاریابی دیجیتالی
فصل چهارم: موتورهای جستجوگر
فصل پنجم: سئو داخلی
فصل ششم: سئو خارجی
فصل هفتم: تبلیغات موتور جستجو
فصل هشتم: تحلیلگر
فصل نهم: مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دهم: تبلیغات آنلاین
فصل یازدهم: بهینه سازی صفحه فرود
فصل دوازدهم: بازاریابی محتوا
فصل سیزدهم: بازاریابی شبکه اجتماعی
فصل چهاردهم: بازاریابی ایمیلی
فصل پانزدهم: بازاریابی موبایلی
فصل شانزدهم: مدیریت اعتبار آنلاین
فصل هفدهم: پیشرفتهای فناوری و بازاریابی
منابع

Similar products

More

Comments