× حساب کاربری تاریخچه سفارشات شارژ حساب افزایش اعتبار حساب با کارت شارژ کتابخانه من تراکنش های مالی کارت خرید خروج از حساب کاربری
12 / 4.9

دیدگاههای نو در برنامه ریزی آموزشی

ناشر: سازمان سمت

نویسنده:

صفحات کتاب : 175

کنگره : ‫‬‭‬‭LB2806‮‬‫‭/م‌45د9 1380‬

دیویی : ‫‬‭371/207

کتابشناسی ملی : 1787151

شابک : 9789644594717

سال نشر : 1390

کد گروه پژوهشی : 31

شابک دیجیتال : 978-600-02-1315-2

کد کتاب : 0453

برچسب ها:

خلاصه اثر

الگوی مفهومی ارائه شده در کتاب دیدگاههای نو در برنامه ریزی آموزشی، متشکل از دو مؤلفه «عملکرد یادگیری» و «محیط یادگیری» است که بر دیدگاه های راهبردی و سیستمی در برنامه ریزی آموزشی استوار است. عرضه مطالب و مفاهیم به صورت چند رشته ای و میان رشته ای، پرهیز از سنگین کردن حجم برنامه های درسی، تجهیز جوانان به مهارت های سازگاری با تغییرات سریع فناوری و بازار کار، آماده سازی جوانان برای خوداشتغالی و مسئولیت پذیری در جهان در حال دگرگونی ، کمک به رشد (ذهنی، معنوی، اخلاقی، زیبایی شناسی، عاطفی و جسمی) شهروندان، آموزش و ایجاد عادت انجام درست کارها و عادت به یادگیری مداوم، از مقولاتی است که در ارتباط با کیفیت و محتوای آموزش در قالب برنامه ریزی توسعه آموزش مطرح است.  از این رو مؤلف با هدف «نمادسازی» یا بازنمایی ذهنی از عناصر پنج گانه نظام آموزشی - در قالب درون داد، فرایند، محصول، برون داد و پیامد – و تفکیک این عناصر به نتایج و وسایل اقدام به نگارش این اثر کرده است؛ و سپس با استفاده از این نمادسازی، سعی نموده است مطالب کتاب را در ارتباط با «وسایل» و «نتایج» در مقیاس خُرد و کلان و با استفاده از منابع روز بین المللی، به مخاطب عرضه کند.

کتاب الکترونیکی

50,600 تومان

حجم : 3.6 مگا بایت

توجه: این کتاب فقط از طریق گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید و در نرم افزار کتابخوان سمت قابل مطالعه است.

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 183

موضوعات

فهرست

پیگفتار چاپ ششم
پیشگفتار چاپ اول
بخش اول: چالشهای نو در برنامه ریزی آموزشی
فصل اول: تحلیلهای بخش آموزش و توسعه منابع انسانی
فصل دوم : گسترش آموزش و نقش پژوهشهای آموزشی در سیاست گذاری و تصمیم گیری
فصل سوم : برنامه ریزی برای توسعه انسانی
فصل چهارم : برنامه ریزی کیفیت آموزش و سطوح تصمیم گیری
فصل پنجم : نظام اطلاعاتی مدیریت کارایی محور
فصل ششم : برنامه ریزی استراتژیک در نظام آموزشی
بخش دوم : برنامه ریزی توسعه آموزش در مقیاس کلان
فصل هفتم : بازنمایی «آنچه می تواند باشد» : وضعیت مطلوب
فصل هشتم : بازنمایی «آنچه هست»: وضعیت موجود
فصل نهم : نیاز سنجی
فصل دهم : هدفهای آموزشی : نتایج یا مقصد
فصل یازدهم : نشانگرهای آموزشی
بخش سوم : برنامه ریزی توسعه آموزش در مقیاس خرد
فصل دوازدهم : دگدگونی در عرعرضه و تقاضا برای آموش
فصل سیزدهم : دگرگونی در برنامه ریزی و مدیریت مدارس: مدیریت مدرسه محور
فصل چهاردهم : برنامه ریزی محل استقرار مدارس : نقشه مدارس
فصل پانزدهم : برنامه ریزی برای پیشگیری از شکست دانش آموزان در مدرسه
منابع

محصولات مشابه

بیشتر

نظرات

98919****1206

ممنون که چنین شرایطی رو در این گرونی کتاب فراهم کردید

1398-9-14 22:11:55

پاسخ