× User account Order history Account charging Increasing the account credit by charge card My Library Financial Transaction Shopping card Logout
28 / 4.7

مبانی برنامه ریزی آموزشی

Publisher: سازمان سمت

Author:

Printed Page Count : 175

Congress Class : ‫‭‬‭LC71/2‫‭‭/م‌3م‌2 1387

Dewey Decimal Classification : ‫‭371/207

National Bibliography Number : 1755087

ISBN : 9786000202552

Publish Year : 1394

Research Group Code : 31

Digital ISBN : 978-600-02-1317-6

کد کتاب : 0458

Labels:

Book summary

برنامه ریزی آموزشی به مفهوم جدید آن شاخه ای از علوم تربیتی است که نزدیک به یک قرن از عمر آن می گذرد. این دانش جدید در خلال چند دهه اخیر کاربردی گسترده در آموزش و پرورش کشورها یافته است به طوری که امروزه جزء لاینفک مدیریت آموزش و پرورش رسمی تلقی می شود. برنامه ریزی از سویی مدیران و مسئولان نظامهای آموزشی را در اداره و اصلاح دستگاه تعلیم و تربیت مدد می رساند و از سوی دیگر، شیوه ها و الگوهایی را در خصوص توسعه آموزش و پرورش به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز جامعه ارائه می دهد. در برنامه ریزی آموزشی، تعلیم و تربیت با اقتصاد، جامعه شناسی، جمعیت شناسی، آمار، روان شناسی، مدیریت و غیره گره خورده و دانشی میان رشته ای به وجود می آورد  که کاربرد آن می تواند در استقرار یک آموزش و پرروش کارآمد مؤثر واقع شود. مطالب کتاب در شش فصل تنظیم شده و کتاب برخوردار از جدول و نمودار است. در پایان هر فصل منابع و سؤالاتی برای خودآزمایی درج شده است.

مبانی برنامه ریزی آموزشی

56,100 Toman

Volume : 1.8 M Byte

Notice: This file is usable only on SAMT bookreader application

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 203

Research Group Code : 458

Subjects

Content

پیشگفتار ویراست 2
پیشگفتار چاپ ششم
پیشگفتار چاپ چهارم
مقدمه
فصل اول: کلیات
فصل دوم: سطوح برنامه ریزی آموزشی
فصل سوم: برنامه ریزی آموزشی در سطح خرد، مؤسسه و اصلاح و نوآوری
فصل چهارم: مبانی و اصول برنامه ریزی آموزشی
فصل پنجم: رویکردهای برنامه ریزی آموزسی در سطح کلان
فصل ششم: الگوهای برنامه ریزی آموزشی
ضمائم
واژه نامه انگلیسی- فارسی
واژه نامه فارسی- انگلیسی
نمایه
نام نامه

Similar products

More

Comments